کد خبر: 690514
تاریخ انتشار :

اولی هوینس: توخل بی عقلی کرد

اولی هوینس، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، از اینکه توماس توخل درخواست‌های نقل و انتقالی اش را در رسانه‌ها مطرح کرد از او انتقاد کرده است.

اولی هوینس: توخل  بی عقلی کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال چند خرید مهم از جمله هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس و تاتنهام را به خدمت گرفت. اما همه این خریدها در راستای تمایلات توخل نبودند و او چند بار در رسانه‌ها به اینکه همه نیازهای نقل و انتقالاتی‌اش برآورده نشد اشاره کرد. این تیم در حال حاضر در رده سوم بوندسلیگا قرار دارد و در مقطع پیچیده‌ای از فصل، بازیکنان مصدوم زیادی نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

هوینس در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه به این مسئله و موارد دیگری در باشگاه اشاره کرده است و اقدامات توخل را در علنی کردن این اختلافات را نادرست خوانده است:" این چیزها خوراک رسانه‌هاست. برخی از جمله سرمربی تیم اقدامات نابخردانه‌ای انجام دادند. اینکه به همه بگوییم که روی نیمکت کمبود بازیکن داریم درست نیست و واقعیت هم ندارد چون تیم ما خوب است.

بایرن نباید فقط خریدهای بزرگ انجام دهد، باید بازیکن هم تربیت کند و به همه نشان دهد که فرصت پیشرفت دارند."

او در مورد انتظارات از توخل گفت:" ما قهرمان بوندسلیگا شدیم و اگر پوکال را هم ببریم عالی می‌شود. من به نظرم رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دستاورد بزرگی خواهد بود. اینکه هرچند سال یکبار این جام را ببریم و همیشه به بردن آن نزدیک باشیم فوق العاده است."

او در مورد وضعیت ژروم بوآتنگ هم توضیح داد:"به من گفته شد که او از نظر بدنی اوضاع خوبی دارد اما با توجه به سابقه‌اش نظر باشگاه هنوز این نیست که با او همکاری کنیم. اگر قرار باشد فقط مثلا 8 بازی در بوندسلیگا انجام دهد، از نظر اقتصادی مناسب نیست. باشگاه تصمیم گرفت تا به مدافع دیگری فکر کند تا در ژانویه به تیم بپیوندد."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها