کد خبر: 690534
تاریخ انتشار :

رئیس منصرف شد: با همین سرمربی ادامه می‌دهیم!

آئورلیو دی لو رن تیس، رئیس ناپولی، از تصمیم برکناری رودی گارسیا منصرف شده است.

رئیس منصرف شد: با همین سرمربی ادامه می‌دهیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A‌، در فصل جدید به عنوان یک مدعی دفاع از این عنوان ظاهر نشده است. به همین دلیل طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون آینده رودی گارسیا مطرح شد.

با این وجود لا رپوبلیکا طی گزارشی اعلام کرد که این باشگاه نظرش را عوض کرده و قصد تغییر سرمربی را ندارد. مسیری که ناپولی برای رویارویی با این بحران انتخاب کرد، مسیر بازسازی است: شاید جذاب نباشد اما به نفع باشگاه است.

پس از پیشنهاد به آنتونیو کونته که توسط این مربی رد شد، انتخاب آئورلیو دی لورنتیس حمایت از گارسیاست. دی لورنتیس از امروز برای حمایت از این مربی در کمپ تمرینی باشگاه حضور خواهد داشت.

در واقع، از امروز او در کنار مربی فرانسوی در مرکز تمرینی کاستل ولتورنو حضور پیدا می‌کند. رئیس باشگاه پس از صحبت تلفنی با بازیکنان‌ بزرگ تیم، تصمیم گرفت حضوری به مرکز تمرینی برود تا مشکلات را حل و فصل کند.

کونته خواهان آزادی عمل و جذب بازیکنان بزرگ بود. این روزنامه همچنین می‌نویسد که کونته می‌خواست اختیارات تام بخش فنی را در دست بگیرد، تمام کارکنانش در کنار او باشند و در بازار نقل و انتقالات حرفی برای گفتن داشته باشد.

برعکس، دی لورنتیس به داشتن کنترل تقریباً کامل بر ناپولی عادت دارد و به همین دلیل هم علاقه دارد تا گارسیا را در سمتش منصوب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها