کد خبر: 690672
تاریخ انتشار :

خسارت میلیاردی به تاتنهام: حمله کار یک نفر بود!

در انگلیس ورزشگاه تازه ساز تاتنهام با حمله خرابکارانه مواجه شده و خسارتی صد هزار دلاری دیده است. پلیس می‌گوید فردی که مسئول این حمله بود را بازداشت کرده است.

خسارت میلیاردی به تاتنهام: حمله کار یک نفر بود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی کم‌سابقه در انگلیس، ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، با حمله‌ای خرابکارانه مواجه شده و گفته می‌شود در این حمله خسارتی بیش از 100 هزار دلاری به ورزشگاه تازه‌ساز باشگاه تاتنهام وارد شده است.

باشگاه تاتنهام می‌گوید ارزیابی اولیه نشان می‌دهد استادیوم خانگی‌اش خسارتی بالغ بر 121هزار دلار دیده است. این باشگاه همچنین اعلام کرد این حمله توسط یک فرد انجام شده و شخص مظنون توسط پلیس دستگیر شده است.

در بیانیه باشگاه تاتنهام در این باره چنین آمده است:" به این وسیله تایید می‌شود که فردی که مسئول حمله به استادیوم باشگاه ما بوده توسط پلیس بازداشت شده و علیه او ادعانامه کیفری به دادگاه ارائه شده است. ورزشگاه تاتنهام هاستپر دوشنبه شب هدف حمله قرار گرفته بود".

استادیوم 63هزار نفری تاتنهام هاتسپر در سال 2019 درهای خود را به روی هواداران باز کرد. گفته می‌شود هزینه ساخت این استادیوم 1.5 میلیارد دلار بوده است. استادیومی مدرن در شهر لندن که یکی از به‌روز‌ترین استادیوم‌های فوتبال در خاک انگلستان به حساب می‌آید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها