کد خبر: 690739
تاریخ انتشار :

کریم باقری: من را نخواستید آقای درویش!

اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌گوید بعد از پایان هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد گرفته نشد.

کریم باقری: من را نخواستید آقای درویش!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از اظهارات رضا درویش در مورد کریم باقری، تماسی با مربی سابق پرسپولیس گرفتیم که او با خوش‌رویی پاسخ داد و گفت: من هم این صحبت‌ها را شنیدم و خیلی تعجب کردم.

وی افزود: من به سهم خودم به عنوان یک عضو سابق باشگاه پرسپولیس همیشه حمایت کردم و از وقتی هم که کنار رفتم هیچ بحثی نداشتم و کاری هم به هیچ مسئله‌‌ای ندارم. ولی این حرف‌های آقای درویش خیلی من را متعجب می‌کند.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: به هر حال مصاحبه‌های سابق آقای درویش موجود است و گفت‌وگویی که جلوی باشگاه با خبرنگاران انجام داد و گفت که نمی‌شود همه پیشکسوتان به تیم اضافه شوند و این را در مورد من گفت. حالا ایشان حرف دیگری می‌زند. شاید حرف‌هایش را یادش رفته و شاید هم داستان دیگری است اما نمی‌دانم اساسا چرا در مورد من صحبت می‌کند و این حرف‌ها را می‌زند.

باقری در مورد سکوت خود اظهار داشت: من خودم هیچ علاقه‌ای ندارم که مصاحبه کنم و سر زبان‌ها بیفتم، چون ممکن است پرسپولیس لطمه ببیند. اما ایشان دوست دارد هرطور که شده ما را به صحبت بیندازید و شاید هم می‌خواهد خودنمایی کند.

کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس گفت: من تکذیب می‌کنم که می‌خواستم کار اقتصادی کنم. موضوع این است که قرارداد من به پایان رسید و باشگاه برای تمدید قرارداد هیچ تماسی با من نگرفت و از طرف باشگاه هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد نداشت و همکاری ما به پایان رسید.

او در پایان عنوان کرد: من از این به بعد بیرون فوتبال هستم و کارهای خودم را پیگیری می‌کنم و برای پرسپولیس و آقای گل‌محمدی و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها