کد خبر: 690867
تاریخ انتشار :

لیورپولی ها به یونایتد نخندند، اوضاع خودتان بهتر نیست!

گری نویل، اسطوره منچستر یونایتد پاسخ طعنه آمیزی به رقیب سابقش در لیورپول داد.

 لیورپولی ها به یونایتد نخندند، اوضاع خودتان بهتر نیست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل که بیش از 600 بازی برای منچستریونایتد انجام داده است، بعد از شنیدن خبر احتمال خرید 25 درصدی سهام باشگاه توسط سر جیمز رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، یک پست در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد و 16 مورد از سوالات و توقعات هواداران یونایتد را لیست کرد و ادعا کرد هر مالک جدیدی باید پاسخی برای آن سوال ها داشته باشد و این موضوع "قابل مذاکره نیست".

جیمی کرگر، که قبلا سابقه تمسخر نویل را داشته است، این پست او را به سخره گرفت و به خصوص به قسمت "غیر قابل مذاکره" خندید و گفت نویل نمی داند که چه جایگاهی دارد. البته نویل هم سریعا به طعنه رقیب سابق و همکار فعلی اش در اسکای اسپورت واکنش داد و گفت:" می توانی این پست را برای خودت نگه داری، برای وقتی که شما (طرفداران لیورپول) هم می خواهید مالکان باشگاهتان را بیرون کنید." تیم لیورپول هم در دو فصل اخیر با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم می کند که بسیاری آنها را ناشی از مالکان این باشگاه می دانند.

نویل از جمله منتقدان نحوه باشگاه داری خانواده گلیزرها در منچستریونایتد است   و بارها در هر فرصتی آنها عامل اصلی سقوط جایگاه یونایتد دانسته است. او از اینکه سهام حداکثری باشگاه از دست آنها خارج شود استقبال می کند. اگر رتکلیف 25 درصد سهام را خریداری کند، امیدها برای اینکه به مرور کنترل باشگاه از دست خانواده گلیزر خارج شود بیشتر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها