کد خبر: 690903
تاریخ انتشار :

شوک دوباره AFC به سپاهان در وب‌سایت رسمی!

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک بار دیگر وضعیت دیدار سپاهان و الاتحاد را تغییر داد.

شوک دوباره AFC به سپاهان در وب‌سایت رسمی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جنجالی و پر حرف و حدیث سپاهان و الاتحاد، هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. مسابقه‌ای که قرار بود 14 روز پیش در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شود ولی به دلیل عدم حضور تیم عربستانی در زمین مسابقه، برگزار نشد.

قرار است که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص این مسابقه نظر نهایی خود را اعلام کند. پیش از این دبیرکل AFC اعلام کرده بود که تا قبل از برگزاری دور سوم مرحله گروهی در تاریخ اول آبان، تکلیف این مسابقه روشن می‌شود.

مقامات ورزشی و سیاسی دو طرف طی هفته‌های اخیر رایزنی‌های گسترده‌ای انجام داده بودند تا این مسابقه را بدون حاشیه و تنش تکرار کنند و حتی برخی از مقامات رسمی فدراسیون فوتبال مدعی شدند که طرف عربستانی مشکلی برای برگزاری مجدد این بازی ندارد.

پس از اظهارنظرهای مقامات و مسئولین فدراسیون و همچنین مقامات عالی رتبه، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت این مسابقه از «Cancelled» یا همان «لغو شده» را به «Postponed» یا «به تعویق افتاده» تغییر داد تا اینگونه برداشت شود که AFC قصد دارد این مسابقه را تکرار کند.

همین دیروز بود که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از «به تعویق افتادن» دیدار سپاهان و الاتحاد خبر داده بود که می‌توانست یک پالس مثبت برای تکرار بازی باشد.

آخرین اظهارنظر درخصوص این بازی را شب گذشته عادل المرضی روزنامه نگار عربستانی انجام داد که روی خط برنامه تلویزیونی الحصاد الریاضی آمده بود و در خبری فوری اعلام کرد که این دیدار تکرار خواهد شد و عمان میزبان این نبرد خواهد بود.

اما حالا در جدیدترین فعل و انفعال پیرامون این مسابقه، وب سایت رسمی AFC یک بار دیگر وضعیت دیدار سپاهان و الاتحاد را از حالت «Postponed» یا «به تعویق افتاده» به حالت قبلی خود یعنی «Cancelled» یا همان «لغو شده» برگرداند تا اینگونه ابهامات درخصوص تعیین تکلیف این دیدار را افزایش دهد.

ولی حالا در تغییر وضعیت این مسابقه از عبارت «لغو شده» استفاده شده تا باعث بروز نگرانی‌هایی درخصوص احتمال عدم برگزاری این دیدار شود.

مشخص نیست بالاخره کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد درخصوص این دیدار جنجالی چه حکمی را صادر کند. در شرایطی که تغییرات قبلی در سایت AFC این امید را به سپاهانی‌ها داده بود که این دیدار برگزار شود، اما حالا یک بار دیگر تغییر وضعیت این مسابقه به "لغو شده" باعث نگرانی‌هایی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها