کد خبر: 690978
تاریخ انتشار :

کاپیتان زهرا آماده مصاف با ما تی لدا

سومین روز از اردوی تیم ملی زنان نیز در کمپ تیم‌های ملی پشت سر گذاشته شد.

کاپیتان زهرا آماده مصاف با ما تی لدا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، تنها چهار روز از آخرین اردوی تیم ملی زنان در تهران باقی‌ مانده است و این روزها شاگردان مریم آزمون، تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارند.

دختران ایران که چهارم آبان ماه در یک مصاف سخت به دیدار تیم ملی استرالیا خواهند رفت و سپس دو دیدار مهم دیگر با تیم‌های فیلیپین و چین تایپه در پیش خواهند داشت؛ در تلاش هستند که در روزهای باقی‌مانده، آمادگی خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند.

تیم ملی زنان ایران بعد از شکست میانمار با نتیجه دو بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حالا در مرحله دوم مقدماتی المپیک پاریس در گروه اول با استرالیا، چین تایپه و فیلیپین هم گروه هستند.

ظهر امروز سومین روز از اردوی این تیم در کمپ تیم‌های ملی پشت سر گذاشته شد و زهرا قنبری، چهره ویژه این تمرین به شمار می‌رفت. 

کاپیتان قنبری با ۳۲ سال سن سال‌هاست که در خاتون بم می‌درخشد و وظیفه کاپیتانی تیم ملی را نیز به عهده دارد.

او که همواره اقتدار خاص خودش را در اردوی تیم ملی به رخ می‌کشد، پیش و پس از تمرین وظیفه هدایت بازیکنان و ذکر کردن موارد لازم را به عهده دارد. قنبری در تمرین امروز هم با جدیت مثال‌زدنی موارد مورد نیاز را به بازیکنان گوشزد کرد و به نظر می‌رسد بیشتر از هر زمانی آماده رقابت با ماتیلدا (تیم ملی زنان استرالیا) است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها