کد خبر: 691022
تاریخ انتشار :

حادثه ناگوار برای مرتضی پور علی گنجی! (عکس)

برخورد شدید بازیکن قطر با مرتضی پور علی گنجی مصدومیت شدید و خروج مدافع تیم ملی از زمین را به همراه داشت.

حادثه ناگوار برای مرتضی پور  علی گنجی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 50 بازی ایران و قطر در حالی که مدافع شماره هشت تیم ملی برای تصاحب توپ تکل زده و تلاش کرده بود، برخورد شدیدی بین او و بازیکن قطر پیش آمد تا یکی از شدیدترین برخوردهای ممکن بین دو بازیکن به وجود بیاید.

پورعلی که از ناحیه زانو در معرض برخورد وحشتناک با بازیکن قطر قرار گرفته بود، بلافاصله بعد از برخورد در حالی که درد می‌کشید و زانوی خود را گرفته بود، از شدت درد فریاد می‌زد و نزدیکترین بازیکن تیم ملی به او نیز سعی می‌کرد تا او را آرام کند.

لحظاتی بعد با مشاهده تصاویر آهسته این صحنه مشخص شد که برخورد بسیار شدیدتر از چیزی بوده که همه تصور می‌کردند تا به سرعت کادر پزشکی تیم ملی وارد زمین شوند و پورعلی‌گنجی را بعد از رسیدگی اولیه به بیرون ببرند.

تصاویر بیشتر نشان می‌دهد که زانوی پورعلی‌گنجی با برخوردی ناگوار آسیب دیده و احتمالا شدت ضربه به حدی است که او به مداوای بعدی هم نیاز خواهد داشت.

گزارشگر عربی این بازی حتی مدعی شد که ممکن است مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باشد. البته که هنوز برای هر اظهارنظری در این باره بسیار زود است و هواداران فوتبال در ایران نیز امیدوارند که مصدومیت پورعلی‌گنجی شدید نباشد و او هرچه زودتر امکان بازگشت به میادین را داشته باشد.

کادر پزشکی تیم ملی احتمالا بعد از بازگشت به ایران و عکس‌برداری جزئیات بیشتری را در مورد مصدومیت این بازیکن اعلام خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها