کد خبر: 691059
تاریخ انتشار :

اولین بردمان را در دربی جشن خواهیم گرفت

مدافع جوان استقلال خوزستان ابراز امیدواری می‌کند تیمش در دربی اهواز به اولین برد فصل دست یابد.

اولین بردمان را در دربی جشن خواهیم گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته در جدالی حساس برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت و شاگردان سیروس پورموسوی امیدوارند از این جدال دست پر خارج شوند.

محمد سلطانی‌مهر بازیکن جوان استقلال خوزستان که در این فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شده، با اشاره به شرایط حساس تیمش برای جدال دربی گفت: باید بدشانسی‌های ما تمام شود. در دیدارهای گذشته حق ما کسب امتیاز بود اما اتفاقاتی خارج از فوتبال دست به دست هم داد تا از نتیجه لازم دور بمانیم. با این حال طی روزهای اخیر از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را دنبال کرده‌ایم. بازی حساس و البته سختی برای ما خواهد بود. حریف قابل احترامی روبروی ما قرار دارد و ما امیدواریم در یک نمایش موفق از این جدال دست پر خارج شویم.

مدافع استقلال خوزستان در واکنش به شرایط این تیم در جدول گفت: به جدول نگاه نمی‌کنیم. جایگاه ما قطعا بهتر از این خواهد شد و اتفاقاتی خوبی را پیش بینی می‌کنیم. امیدوارم اولین برد خودمان را در دربی جشن بگیریم و با روحیه و انگیزه بالاتری مهیای ادامه مسابقات شویم. از نظر فوتبالی قطعا در دیدارهای اخیر نمایش و عملکرد خوبی داشتیم اما باید آن را به نتیجه برسانیم و مطمئن هستم در این بازی این اتفاق برای ما رقم خواهد خورد.

سلطانی‌مهر با قدردانی از هواداران و پیشکسوتان و البته مدیریت باشگاه گفت: حمایت هواداران استقلال خوزستان و همراهی پیشکسوتان و مدیریت باشگاه باعث شده تا احساس دین بزرگی داشته باشیم و به دنبال جبران این اتفاقات باشیم. قدردان این حمایت خواهیم بود و هم قسم شدیم تا به بهترین شکل از دیدارهای آتی به دنبال نتیجه لازم باشیم. قطعا بازی سختی خواهد بود اما استقلال خوزستان با هوادارانش قادر خواهد بود اتفاقات خوبی را در ادامه مسیر ثبت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها