کد خبر: 691131
تاریخ انتشار :

مدیر اینتر: احتمال خرید طارمی در ژانویه کم است

به په ما رو تا، رئیس باشگاه اینتر خبر داد که احتمال پیوستن مهدی طارمی به اینتر در ژانویه کم است.

مدیر اینتر: احتمال خرید طارمی در ژانویه کم است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در چند روز گذشته شایعات در مورد انتقال طارمی به اینتر در ژانویه از سوی رسانه‌های ایرانی مطرح شده بود، جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر اعلام کرد که احتمال انجام این انتقال کم است.

او گفت: ”طارمی در ژانویه؟ بعید می‌دانم. اما ما اینتر هستیم. باید همه حالت ها را در نظر بگیریم. همین حالا هم بازیکنان زیادی به تیم آمدند مثل مارکوس تورام، سومر و بقیه“

بعد از عملکرد و فرم بی نظیر مهدی طارمی در پورتو پرتغال این بازیکن در تابستان مورد توجه میلان قرار گرفت و حتی در مذاکراتی پیشرفته با این تیم، در آستانه امضای قراردادی با قرمزپوشان میلان قرار گرفت اما در نهایت مذاکرات به بن بست رسید و به دلیل برآورده نشدن توقعات طارمی از نظر دستمزد این انتقال تاریخی صورت نپذیرفت تا این ستاره ایرانی در پورتو بماند و این فصل را هم با درخشش برای این تیم آغاز کند. او تاکنون برای پورتو در 158 مسابقه 82 گل به ثمر رسانده است.

با ادامه درخشش او در تیم پرتغالی این بازیکن اینبار مورد توجه تیم دیگر شهر میلان قرار گرفت. کوریره دلو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت از احتمال انتقال این ستاره ایرانی به اینتر در ژانویه خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که برای مشخص شدن مقصد بعدی طارمی باید تا تابستان آینده صبر کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها