کد خبر: 691186
تاریخ انتشار :

هدیه شهاب از بهترین روز زندگی! (عکس)

شهاب زاهدی بعد از پایان بازی توپ را برداشت و با خود به رختکن برد.

هدیه شهاب از بهترین روز زندگی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی موفق شد پیکان را شکست دهد که هر سه گل تیم یحیی گل‌محمدی در این دیدار با ضربه شهاب زاهدی به ثمر رسید تا او با عملکردی فوق‌العاده در جدول گلزنان لیگ برتر صعود کند و به صدر نزدیک شود.

زاهدی گل نخست را در نیمه اول و با یک ضربه سر به ثمر رساند و در نیمه دوم روی یک موقعیت تک به تک گل دوم را زد و در آخرین دقایق بازی نیز پنالتی پرسپولیس را به گوشه دروازه کوبید تا ستاره پرسپولیس در شب بازگشت به صدر جدول لقب بگیرد.

زاهدی که در آخرین دقایق بازی جای خود را به نبیل باهویی داد، بعد از سوت پایان توپ را از داور گرفت و به رسم دیرینه فوتبالی‌ها با خود به رختکن برد تا دستاورد ویژه خود در استادیوم سردار آزادگان را به این شکل برای همیشه در ذهن خود ثبت کند.

بنا بر یک رسم قدیمی در فوتبال، بازیکنانی که سه گل در یک بازی می‌زنند و هت‌تریک می‌کنند اجازه این را دارند تا توپ را بردارند و با خود به خانه ببرند و این اولین باری بود که در لیگ برتر ایران، زاهدی به این مهم رسید.

شهاب در حالی که با تعریف و تبریک بازیکنان و مربیان هم‌تیمی مواجه بود، توپ را از داور گرفت و با خود به رختکن برد و احتمالا برای همیشه با خود نگه خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها