کد خبر: 691394
تاریخ انتشار :

ایتالیا 12 سال منتظر این گل بود! (عکس)‌

دی سیلوستری، مدافع بولونیا، در دیدار امروز تیمش مقابل فرو زی نو نه از بیرون محوطه جریمه با ضربه ‌سر دروازه حریف را باز کرد. سری آ در بیش از یک دهه گذشته شاهد چنین گلی نبود.

ایتالیا 12 سال منتظر این گل بود! (عکس)‌
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز بولونیا و فروزینونه با یک گل استثنایی همراه بود. گلی که سری آ و ‌فوتبال ایتالیا دوازده سال بود که انتظارش را می‌کشید. 

درحالی‌که بولونیا در خانه‌اش با گلی که لوئیس فرگوسن به ثمر رسانده بود از فروزینونه پیش افتاده بود ‌در دقیقه 22 لورنزو دی‌سیلوستره، مدافع این تیم، یک گل خاص به ثمر رساند، گلی با ضربه سر از ‌بیرون محوطه جریمه.

این گل روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید. اشتباه استفانو توراتی در دفع توپ باعث شد ‌دی‌سیلوستری خودش را در موقعیت مناسب ببیند و او درحالی‌که بیرون از محوطه جریمه فروزینونه ‌بود ضربه سری به سمت دروازه روانه کرد که به تور نشست. ‌

سری آ دوازده سال برای دیدن چنین گلی منتظر مانده بود. آخرین باری که در لیگ ایتالیا گلی با ضربه ‌سر از بیرون محوطه جریمه زده شده بود به سال 2011 برمی‌گشت. در ماه مه آن سال جنارو گتوزو که ‌پیراهن میلان را به تن داشت در دیدار مقابل کالیاری چنین گلی به ثمر رساند. ‌

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها