کد خبر: 691539
تاریخ انتشار :

حمله به دو شبکه تلویزیونی: فوتبالمان را نابود کردید

آئورلیو دی لو رن تیس، مالک باشگاه ناپولی، به واگذاری حق پخش تلویزیونی مسابقات سری A به داورزن و اسکای اعتراض دارد.

حمله به دو شبکه تلویزیونی:  فوتبالمان را نابود کردید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی لورنتیس، مالک ناپولی، گفته که فوتبال ایتالیا پس از آن که دازن (DAZN) و اسکای (Sky) حق پخش زنده بازی‌های سری A را برای 5 فصل آینده در اختیار دارند، می‌‌میرد!

هم DAZN و هم Sky حق پخش زنده مسابقات سری A را تضمین کردند و در مقابل قرار است که حداقل 4.5 میلیارد یورو درآمد به 20 باشگاه ایتالیایی اختصاص پیدا کند.

پس از 4 ماه مذاکره، باشگاه‌های سری A روز دوشنبه در میلان گرد هم آمدند تا پیشنهادات نهایی ارائه‌شده توسط شبکه‌های DAZN و Sky را ارزیابی کنند که تا پایان فصل 2028-2029 سالانه حدود 900 میلیون یورو درآمدزایی خواهند داشت.

17 باشگاه از 20 باشگاه لیگ برتر فوتبال ایتالیا از این پیشنهاد حمایت کردند. این تصمیم با مخالفت شدید دی لورنتیس، مالک ناپولی، مواجه شد. او گفت: "این یک شکست برای فوتبال ایتالیا است که با این پیشنهادات خواهد مرد. اسکای و دازن صلاحیت ندارند، آن‌ها به خوبی فوتبال ایتالیا را پیش نمی‌برند."

حق پخش تلویزیونی در سری A به نیمی از درآمد تیم‌های آن و سازمان لیگ کمک می‌کند. در قرارداد سه ساله فعلی که قرار است در ژوئن آینده منقضی شود، سری A سالانه حدود 930 میلیون یورو از فروش حقوق تلویزیونی در ایتالیا به دست می‌آورد و DAZN همچنان بیشترین سهم را در اختیار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها