کد خبر: 691755
تاریخ انتشار :

علامت سوال بزرگ در ترکیب رئال برای ال‌ کلاسیک و

حدس و گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب رئال مادرید در ال‌ کلاسیک و ادامه دارد اما بر اساس گزارش‌های موثق، ترکیب این تیم تا حدود زیادی مشخص است.

علامت سوال بزرگ در ترکیب رئال برای ال‌ کلاسیک و
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای بازی روز شنبه برابر بارسلونا چندین غایب دارد اما کارلو آنچلوتی گزینه‌های مختلفی دارد که باید از بین آنها انتخاب کند.

در درون دروازه که مانند همیشه کپا آریزابالاگا قرار خواهد گرفت. کارلتو قصد دارد از ناچو فرناندز و رودیگر به عنوان دو مدافع وسطش استفاده کند. دنی کارواخال نیز در پست دفاع راست به زمین خواهد رفت.

همچنین آنچلوتی می‌خواهد که مانند بازی خیرونا و ناپولی، برای بازی روز شنبه هم ادواردو کاواوینگا را در پست دفاع چپ بازی دهد و از فرلاند مندی یا فرانسیسکو گارسیا استفاده نکند. طبق گزارش‌ها، رختکن رئال از صحبت‌های کارلتو این را فهمیده‌اند که کاماوینگا قطعا ال‌کلاسیکو را در سمت چپ دفاع رئال آغاز خواهد کرد.

در خط هافبک، تونی کروس، جود بلینگام، فده والورده و اورلین شوامنی قرار خواهند داشت. در روزهای گذشته حضور کروس در ترکیب ابتدایی رئال نامشخص بود، اما با خبر قرار گرفتن کاماوینگا در دفاع چپ، تونی کروس بالاتر از لوکا مودریچ گزینه آنچلوتی برای این پست خواهد بود و بدین ترتیب نیمکت‌نشینی‌ ستاره کروات ادامه خواهد داشت.

از این نفرات بلینگام در حال حاضر دچار مصدومیت خفیفی است و امروز تمرین نکرده اما از فردا به تمرینات بازخواهد گشت و مشکلی برای ال‌کلاسیکو نخواهد داشت.

کروس نیز روز سه‌شنبه همراه شوامنی استراحت کرد و آماده بازی است.

تنها علامت سوال کارلتو برای ترکیب تیمش در ال‌کلاسیکو این است که در خط حمله و در کنار وینیسیوس جونیور، رودریگو را به زمین بفرستد یا خوسلو. خوسلو در بازی‌های این فصل بازیکنی تاثیرگذار و در خدمت تیم بوده و رودریگو نیز با گلزنی در بازی اخیر اعتماد بنفس و روحیه خوبی به دست آورده است. برای مشخص شدن این علامت سوال باید تا روز شنبه صبر کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها