کد خبر: 691978
تاریخ انتشار :

ژابی مدیون این نابغه: بهترین مدیر ورزشی آلمان

سیمون رول فس را معمار لورکوزن بزرگ و قدرتمند فعلی می دانند. تیمی که با هدایت درست ژابی حالا مدعی جدی قهرمانی در بوندسلیگا ست.

ژابی مدیون این نابغه: بهترین مدیر ورزشی آلمان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ، هری کین (30 ساله) را با 100 میلیون یورو خرید ولی بایر لورکوزن 63 میلیون برای خرید هشت بازیکن جدید هزینه کرد.

ویکتور بونیفیس (22)، آلخاندرو گریمالدو (28)، یوناس هافمن (31) و گرانیت ژاکا (31) خریدهای خوب و هیجان انگیزی برای لورکوزن بوده اند. فلوریان فیرتس (20) نیز بهترین بازی خود را از زمان پارگی رباط صلیبی خود در پیروزی 5-1 مقابل قره باغ آذربایجان در لیگ اروپا انجام داد: یک گل و سه پاس گل تا ژابی آلونسو از او به شکلی خاص تمجید کند. 

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، تیمی با کیفیت و کامل را تشکیل داده که می تواند پس از سال ها مدعی جدی قهرمانی باشد.

رولفس در پاسخ به سوالی در مورد درخشش لورکوزن در فصل جاری گفت: «این موفقیت فعلی نتیجه کار سخت و برجسته خیلی هاست. مانند کادر مربیگری، بازیکنان، تیم فنی، مدیریت و ..... اما ما نباید اجازه دهیم که از مسیر خود منحرف شویم. اتفاقات می توانند به سرعت در فوتبال رخ دهند. دقیقا یک سال پیش ما برای سقوط نکردن می جنگیدیم.»

در این فصل، رکورد آلونسو فوق العاده است: 44 گل در همه بازی های فصل، با یازده برد و یک تساوی.

اکنون این سوال مطرح است که آلونسو چقدر در لورکوزن می ماند؟ این مربی اسپانیایی قبل از شروع فصل قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرده بود. برای خیلی ها واضح است که باشگاه سابق او رئال مادرید می خواهد او در سال 2024 جانشین کارلو آنچلوتی شود ولی مسئولان لورکوزن قطعا نمی خواهند به این مربی موفق اجازه جدایی دهند.

باشگاه می گوید، آلونسو می خواهد چیزی بسازد که برای همیشه ماندگار باشد و قهرمانی آلمان با لورکوزن دستاوردی بزرگتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال خواهد بود. 

آلونسو هم با خونسردی می‌گوید: «برای صحبت در مورد جدایی من هنوز خیلی زود است. من احمق نیستم و آرامشم را از دست نمی دهم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها