کد خبر: 692001
تاریخ انتشار :

جهانبخش منتظر ورود به بازی حساس هفته

ستاره ایرانی فاینورد در جمع 11 نفر اصلی تیمش مقابل توئنته قرار نگرفته است.

جهانبخش منتظر ورود به بازی حساس هفته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته دهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت 14:45 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه د‌‌ خرولش وسته مقابل تیم رده چهارمی توئنته که یک امتیاز کمتر نسبت به آنها دارد، قرار خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که در 10 مسابقه رسمی اخیر فاینورد در لیگ اردیویسه هلند و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب قرار نگرفته و حضور تعویضی در چهار دیدار متوالی اخیرشان داشته، امروز هم مقابل توئنته کار را از روی نیمکت آغاز می کند و امیدوار به انجام بازی است.

ستاره ایرانی فاینورد در این فصل 5 بازی در لیگ اردیویسه هلند انجام داده که موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده ولی در سه دیدار تعویضی در لیگ قهرمانان اروپا یک گل به ثمر رسانده است.

علیرضا جهانبخش در دوران حضورش در فاینورد نتوانسته مقابل توئنته گلزنی کند، اما در زمان بازی برای آلکمار این کار را انجام داده بود که امیدوار است امروز هم چنین شرایطی را تجربه کند.

تیم فوتبال فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هیچ باختی نداشته، در حال حاضر با هفت پیروزی و دو مساوی 23 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت ها است که در صورت برتری در دیدار خارج از خانه مقابل توئنته موقتا در رده دوم قرار می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها