کد خبر: 692384
تاریخ انتشار :

چگینی: امیدواریم داور برنده جدال با استقلال باشد

شمس آذر در شرایطی خود را مهیای جدال حساس امروز مقابل استقلال می‌کند که امیدوارند نمایش عادلانه‌ای را شاهد باشند.

چگینی: امیدواریم داور برنده جدال با استقلال باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل تراکتور و فولاد اکنون شمس‌آذری‌ها برابر استقلال قرار خواهند گرفت و باید دید برابر شاگردان جواد نکونام چه شرایطی را دنبال می‌کنند.

مصیب چگینی سرپرست شمس آذر در آستانه این دیدار با اشاره به شرایط سبزپوشان گفت: خوشبختانه طی دو بازی اخیر شرایط خوبی را دنبال کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم که جا دارد از تلاش بازیکنان و همچنین کادرفنی و مدیریت تشکر داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق شیرین را در استادیوم خانگی‌مان هم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما در شرایطی نتوانسته‌ایم در خانه به نتیجه برسیم که کارشناسان هم تایید کردند که اشتباهات داوری در آن سهم داشت. با این حال هواداران و اعضای تیم شمس آذر همواره احترام خاصی برای جامعه داوری قائل هستند. امیدواریم در بازی امروز هم داوران عزیز برنده آن لقب گیرند و با تصمیمات درست خود به جریان بازی کمک کنند تا حاصل تلاش دو تیم نتیجه را تعیین کند.

چگینی با قدردانی از هواداران گفت: هواداران عزیز قزوینی فصل گذشته بزرگ‌ترین حامی ما در استادیوم برای رسیدن به نتیجه بودند و خوشحالیم که همیشه توانستیم آنها را راضی روانه خانه‌شان کنیم. مطمئن هستیم طلسم این فصل نیز شکسته می‌شود و آنها شاهد اتفاق شیرینی خواهند بود. مثل همیشه شرمنده محبت آنها هستیم که علی‌رغم تمامی مشکلات با حضور در استادیوم و تشویق یکپارچه و ۹۰ دقیقه‌ای خود به تیم انگیزه بزرگی می‌دهند. این تیم ریشه در قزوین دارد و هواداران عزیز ما دوست دارند این تیم همچنان در سطح اول فوتبال و لیگ برتر حضور داشته باشد و به همین دلیل امروز نیز شاهد حمایت قطعی آنها از شمس آذر خواهیم بود تا یک روز تاریخی را در قزوین شاهد باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها