کد خبر: 692654
تاریخ انتشار :

سرمربی الهلال: دلمان برای نی مار تنگ شده است

سرمربی پرتغالی الهلال می گوید که هدف آنها از بازی فردا کسب پیروزی و صعود به دور بعد است.

سرمربی الهلال: دلمان برای نی مار تنگ شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در ورزشگاه دی پاتل مهمان مومبای سیتی هند است. سرمربی پرتغالی آبی های ریاض می گوید که گول پیروزی پر گل تیمش در بازی رفت را نمی خورد.

ژرژ ژسوس در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: از حضور در هند بسیار خوشحال هستم زیرا هند کشوری جاه طلب و توسعه یافته است.

او ادامه داد: مطمئناً این دیدار با بازی رفت متفاوت خواهد بود چرا که مسابقه فردا در زمین خانگی بمبئی و در میان هواداران این تیم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هر مسابقه ای، ما برای پیروزی وارد زمین می شویم و تلاش می کنیم تا به صدرنشینی در گروه ادامه دهیم. درست است که بازی رفت ۶ بر صفر به سود ما به پایان رسید اما روی اتفاقات نیمه اول تمرکز کرده ایم که با برتری یک بر صفر ما به پایان رسید.

وی ادامه داد: بمبئی در نیمه نخست دیدار گذشته تقریباً مقابل ما به تساوی رسید و به همین دلیل آمادگی خوبی برای بازی داریم و هدفمان کسب پیروزی فردا برای کسب سهمیه و قطعی شدن صعود به دور بعد است.

سرمربی الهلال اضافه کرد: با تیمی برجسته روبرو خواهیم شد، مومبای سیتی از انگیزه های بالایی برخوردار است اما ما در تیم الهلال آماده این مسابقه هستیم و با تمام قدرت وارد زمین خواهیم شد.

وی در پایان گفت: دلمان برای نیمار تنگ شده است اما با غیبت او کنار آمده ایم. می دانم که هواداران فوتبال در هند مشتاق دیدن او بودند و حس آنها نسبت به غیبت نیمار در بازی فردا با احساس ما بابت از دست دادن فرصت استفاده از او در ترکیب الهلال، برابری می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها