کد خبر: 692837
تاریخ انتشار :

مسی، بدرود بارسای زیبای من تا همیشه

لئو مسی فوق ستاره فوتبال جهان که هفته پیش برای هشتمین بار توپ طلا را برد بار دیگر علاقه‌اش را به بارسا علنی کرد اما به نظر نمی‌رسد پایان لئو و بارسا آن چیزی باشد که هواداران بل و گر آنا و شیفتگان لئو می‌خواستند.

مسی، بدرود بارسای زیبای من تا همیشه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه لئو مسی که همین چند روز قبل از آکادمی بارسا دیدن کرده و به شروعش از لاماسیا برای اسطوره شدن تاکید داشت در اظهار نظری جالب گفت دوست داشته به بارسا برگردد اما این اتفاق ممکن نشد.

مسی تابستان گذشته به امریکا رفت تا زندگی آسوده و رفاه بیشتری در دنیا داشته باشد اما به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا نه در آن مقطع نه در شرایطی که لیگ MLS به پایان رسید و تیم اینترمیامی به پلی‌آف این رقابت‌ها راه نیافت بحث حضور قرضی این بازیکن در این تیم را جدی نگرفت.

هر چند شاید حضور دو ماهه قرضی مسی در ماه‌های ژانویه و فوریه از لحاظ فوتبالی نمی‌توانست خیلی به سود بارسا باشد اما این انتقال می‌توانست یک پایان فوق‌العاده را برای این سوپراستار در لباس بارسا ترسیم کند و تلخی و غم آن خداحافظی نابهنگام و شوکه‌کننده را به دست فراموشی بسپارد.

لئو تابستان 2021 وقتی با اشک بارسا را ترک می‌کرد تاکید داشت روزی به این باشگاه باز خواهد گشت. او در حرف‌هایش به این نکته کلیدی اشاره کرد که دوست دارد خداحافظی‌اش در حضور هواداران بارسا صورت بگیرد و محبت و تشویق‌های آنها را از نزدیک حس کند اما به نظر می‌رسد شرایط به سمتی پیش خواهد رفت که مسی بدون بازی برای بارسا کفش‌ها را بیاویزد و برای همیشه فوتبال را از هنرش محروم کند.

 

1949362

بولت پرسپولیسمسی بعد از تصاحب هشتمین توپ طلا در پاریس بدون اینکه از پی اس جی نامی ببرد در صحبت‌هایش به بارسا عشق ورزید و گفت در بهترین باشگاه فوتبال جهان بازی کرده است اما ظاهرا سدهای زیادی برای بازگشت حتی کوتاه مدت او به این تیم وجود دارد.

لئو مسی همچنان خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا را در جدایی‌اش از بارسا مقصر می‌داند و از او بشدت شاکی است و ظاهرا تا وقتی لاپورتا در راس کار باشد خبری از بازگشت مسی نخواهد شد. گواه این ماجرا رد درخواست لاپورتا از سوی مسی برای گرفتن عکس دونفره در حاشیه مراسم توپ طلای 2023 بود که نشان داد مسی علی رغم علاقه وافرش به بارسا از لاپورتا دل خوشی ندارد.

علاوه بر لاپورتا تصمیم دکو مدیر ورزشی بارسا هم می‌تواند در این خصوص مهم و تاثیرگذار باشد. وقتی دکو جای متئو آلمانی را در این سمت گرفت «مسی فن‌‌ها از اینکه همبازی سابق لئو در تیم فرانک رایکارد طرفدار لئوست خوشحال شدند و این امیدواری به وجود آمد تا شاید روزنه‌ای برای یک بازگشت بزرگ باز شود اما دکو در صحبت‌هایش ضمن تاکید بر جایگاه خود در باشگاه اعلام کرد برای بازی خداحافظی مسی در بارسلونا تلاش خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این شرایط به نظر می‌رسد داستان عاشقانه لئو و بارسا به همین جملات جذاب هفته‌های اخیر ختم شود و خبری از بازگشت این ابرستاره به بلوگرانا نخواهد شد.با این حساب تماشای خداحافظی مسی از فوتبال با پیراهن صورتی اینترمیامی برای ابد داغی بر دل هواداران بارسا خواهد گذاشت و تا سال‌های سال این سوال که «چرا مسی از بارسا رفت؟» و «چرا مسی برای خداحافظی از فوتبال به بارسا برنگشت؟» در اذهان اهالی فوتبال باقی خواهد ماند که انگار هیچ جواب روشن و مشخصی برای این پرسش‌ها نمی‌توان یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها