کد خبر: 693265
تاریخ انتشار :

تصویری از دو گلزن ایران مقابل برزیل در باغ فردوس

دو گلزن تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل در پیروزی 3 بر 2 مقابل این تیم از آکادمی سپاهان رشد کرده‌اند.

تصویری از دو گلزن ایران مقابل برزیل در باغ فردوس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، ساعتی پیش تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در حالی که نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر باخته بود، در نیمه دوم با 3 گل از یعقوب براجعه، کسری طاهری و اسماعیلی قلی‌زاده به بازی برگردد و وقتی سوت پایان مسابقه پس از 10 دقیقه وقت‌های تلف شده به صدا درآمد، این شاگردان حسین عبدی بودند که با کسب 3 امتیاز از مصاف برابر مدافع عنوان قهرمانی بیرون بیایند.

روابط عمومی باشگاه سپاهان ساعتی پس از درخشش قلی‌زاده و کسری طاهری با انتشار عکسی قدیمی از این دو گلزن تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل اینطور نوشته است:«  درخشش محصولات آکادمی سپاهان در جام جهانی. اسماعیل قلی‌زاده و کسری طاهری از محصولات آکادمی فوتبال سپاهان در تیم ملی نوجوانان حضور دارند و هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.»

اما در این بین و بلافاصله پس از درخشش تیم زیر 17 سال فوتبال ایران در جهان، کنجکاوی برای شناخت ستاره‌های این تیم آغاز شده و حالا در بین 3 گلزن تیم نام دو بازیکن آکادمی سپاهان خودنمایی می‌کند.

اسماعیلی قلی‌زاده و کسری طاهری دو بازیکن تیم نوجوانان ایران به شمار می‌روند که در رده‌های پایه سپاهان رشد کرده‌اند و شانس درخشش در جام جهانی را پیدا کرده اند.

این روزها نام بازیکنان آکادمی سپاهان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی فوتبال ایران مطرح می‌شود و امیر قلعه‌نویی هم در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که 4، 5 بازیکن جوان دیگر به اردوی پیش روی تیم ملی فراخواهد خواند که به نظر می‌رسد حداقل نام دو بازیکن تیم سپاهان نظیر حسین‌نژاد در میان انها باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها