کد خبر: 693281
تاریخ انتشار :

فرار خطیر از مصدومیت به دست بهنام بانی! (عکس)

علی خطیر پس از گل دوم استقلال برابر تراکتور، شادی منحصر به فردی را با بهنام بانی به نمایش گذاشت.

فرار خطیر از مصدومیت به دست بهنام بانی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر به عضو ثابت سکوهای استادیوم آزادی به هنگام بازی‌های استقلال تبدیل شده است. مدیرعامل آبی‌های پایتخت چه در زمان اوج مشکلات با نکونام و چه در مقطع کنونی که باشگاه به آرامش نسبی رسیده، برای تماشای بازی‌های این تیم روی سکوهای سیمانی ورزشگاه آزادی حاضر شده و بازی‌ها را از نزدیک می‌بیند.

خطیر که در هفته‌های ابتدایی و حتی تا دیدار برابر هوادار از قسمت جایگاه ویژه نظاره گر بازی‌های استقلال بود، در دو دیدار اخیر مقابل آلومینیوم و تراکتور روی سکوهای تازه ساخته شده آزادی می‌نشیند و به مانند دورانی که در نقش یک هوادار تیمش را تشویق می‌کرد، برای گلزنی تیمش فریاد شادی سر می‌دهد.

این بار و در دیدار برابر تراکتور، خطیر به همراه بهنام بانی وارد استادیوم آزادی شد. خواننده مطرح موسیقی کشور که از هواداران استقلال به شمار می‌رود، مدیرعامل آبی‌ها را در استادیوم آزادی همراهی کرد و حتی پس از پایان بازی نیز برای عرض تبریک به بازیکنان و کادرفنی، در رختکن تیم حضور یافت.

بهنام بانی که علاقه زیادی به فوتبال دارد و حتی تصاویرش با لباس استقلال در دیدار هنرمندان سرخابی‌ها وایرال شد، برای چندمین بار است که یکی از دیدارهای تیم مورد علاقه‌اش را از نزدیک تماشا می‌کند و این بار پا قدم او برای تیم نکونام خوش یمن بود و او در کنار علی خطیر جشن پیروزی گرفت.

اما حالا تصاویری از دیدار با تراکتور منتشر شده که در نوع خود جالب و منحصربفرد است. زمانیکه علی خطیر پس از گلزنی استقلال در پوست خود نمی‌گنجد و با مشت‌های گره کرده، از ته دل فریاد شادی سر می‌دهد که بهنام بانی نیز برای تقسیم شادی‌اش، به سمت مدیرعامل آبی‌ها پرش بلندی را انجام می‌دهد.

البته خطیر کمی خوش شانس بود که در این شادی دو نفره آسیبی ندید ولی تصاویر جالب توجهی که توسط ابوالفضل امان الله شکار شده، در نوع خود جالب توجه است که در زیر می‌بینیم:

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها