کد خبر: 693351
تاریخ انتشار :

نظرسنجی بزرگ ورزش سه برای انتخاب ال‌ کلاسیک وی ایران

در طی سالیان برگزاری لیگ برتر، همواره بحث بر سر نامیدن یک بازی با عنوان "ال‌ کلاسیک وی ایران" وجود داشته است.

نظرسنجی بزرگ ورزش سه برای انتخاب ال‌ کلاسیک وی ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اگر دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس را به عنوان حساس‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی باشگاهی ایران در نظر بگیریم، همواره چند مسابقه دیگر هم در طول فصل میان تیم‌های مدعی وجود دارد که می‌توانند لقب ال‌کلاسیکوی ایران را به دوش بکشند.

در این سال‌ها همواره بر سر دادن لقب الکلاسیکوی ایران به یک بازی اختلاف وجود داشته است. بسیاری از هواداران پرسپولیس و استقلال، تقابل‌شان با تیم‌های سپاهان و تراکتور را به عنوان ال‌کلاسیکو معرفی می‌کنند اما شاید هنوز اجماعی در این باره به وجود نیامده است. حتی هستند هواداران اصفهانی و تبریزی که دیدار تیم‌های زرد و قرمز ایران را به عنوان نسخه ایرانی رئال-بارسا به خورد مخاطبان خود در صفحات هواداری می‌دهند.

این پنج بازی عموما به عنوان ال‌کلاسیکوی ایران معرفی می‌شوند:

۱-پرسپولیس - سپاهان

۲-پرسپولیس- تراکتور

۳-استقلال - سپاهان

۴- تراکتور-استقلال

۵-تراکتور - سپاهان

ال‌کلاسیکو در اصل به مسابقه فوتبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا گفته می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده‌است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده و دو شهر مختلف در این کشور همواره شاهد رقابت‌های جذابی بوده‌اند.

حالا شما بگویید از بین این پنج مسابقه کدام‌یک شایسته لقب ال‌کلاسیکوی ایران است؟ دلایل خود را در قسمت کامنت برای ما بنویسید و با دیگر مخاطبان بحث کنید. نظر شما در کوتاه‌ترین زمان منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها