کد خبر: 693496
تاریخ انتشار :

افسوس فرشاد پیش از شادی مفرط اسدی (عکس)

فرشاد احمدزاده یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در مصاف با پرسپولیس بود و زودتر از اسدی می‌توانست قفل دروازه بیرانوند را باز کند.

افسوس فرشاد پیش از شادی مفرط اسدی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، نیمه اول دیدار پرسپولیس و سپاهان با جنگ‌های متعدد در میانه زمین به پایان رسید، اما در نیمه دوم ماجرا عوض شد و این طلایی‌پوشان اصفهانی بودند که مقابل دیدگان هواداران‌شان عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و درنهایت تلاش‌های آنها در دقیقه 70 روی ضربه ایستگاهی تماشایی رضا اسدی به تنها گل مسابقه بدل شد.

اما 13 دقیقه قبل‌تر و در اوج حملات سپاهان فرشاد احمدزاده هم تا آستانه گلزنی پیش رفت. وینگر راست تیم مورایس در این صحنه روی ارسالی که از سمت چپ زمین توسط میلاد زکی‌پور صورت گرفت اقدام به زدن ضربه آکروباتیک کرد که شوت او با اختلاف بسیار کم و به شکل خطرناکی از کنار زمین به بیرون رفت.

این ضربه به قدری سرعت داشت که اگر وارد دروازه می‌شد، بیرانوند شاید مانند گل اسدی نمی‌توانست حرکتی انجام بدهد و به همین دلیل هم بود که سنگربان پرسپولیس بلافاصله پس از این صحنه به سراغ احمدزاده هم تیمی‌سابقش در پرسپولیس رفت و با او خوش و بشی داشت تا نفس راحتی بکشد و بازی را دوباره از مقابل دروازه آغاز کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها