کد خبر: 693570
تاریخ انتشار :

این ادعا در مورد لیگ عربستان باطل شد

گفته می‌شد ستاره‌های فوتبال در لیگ عربستان فراموش می‌شوند و به تیم‌های ملی خود دعوت نمی‌شوند ولی دقیقا خلاف این ادعا ثابت شده است.

این ادعا در مورد لیگ عربستان باطل شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، لیگ عربستان سعودی امسال با سرمایه‌گذاری وحشتناک تبدیل به یکی از مطرح‌ترین لیگ‌های دنیا شده و ستاره‌های زیادی راهی فوتبال این کشور شده‌اند. 

در ابتدا به نظر می‌رسید حضور این بازیکنان در لیگ عربستان به قیمت خارج شدنشان از کانون توجهات و افت کیفی آن‌ها شود به‌طوری که از حضور در تیم‌های ملی خود باز بمانند اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداده است. در واقع بسیاری از ستاره‌های لیگ عربستان در فیفادی پیش‌رو به تیم‌های ملی خود دعوت شده‌اند.

در این بین ولی آیمریک لاپورت از تیم ملی اسپانیا خط خورد و فابینیو نیز به دلیل مصدومیت به تیم ملی برزیل دعوت نشد. موردی مشابه برای میلینکوویچ ساویچ که پس از یک دوره مصدومیت هنوز در فرم ایده‌آل نیست. روجر ایبانیز و الکس تلس نیز به دلیل رقابت شدید در دفاع سلسائو این بار جایی در فهرست برزیل نداشتند اما اوضاع برای دیگر ستاره‌های لیگ عربستان مساعد بود.

برای مثال همه آفریقایی‌ها به تیم‌های ملی خود دعوت شده‌اند. بونو در مراکش، مندی، سانه و کولیبالی در سنگال، محرز در الجزایر و کسیه و فوفانا در ساحل عاج.

از اروپایی‌ها نیز میتروویچ در صربستان، رونالدو و روبن نوس در پرتغال، گابری ویگا در تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا و بروزویچ در تیم ملی کرواسی خاضر هستند. کریم بنزما و روبرتو فیرمینو هم که از بازی‌های ملی بازنشسته شده‌اند.

بر خلاف تصور بسیاری، فشارها و توقعات در لیگ عربستان بالاست تا جایی که اخیرا نونو اسپیریتو سانتو پس از چند نتیجه ضعیف با الاتحاد برکنار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها