کد خبر: 693827
تاریخ انتشار :

شایعات: نیوکسل بازار را گرم می‌کند

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تلاش باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان موردنظرشان جدی تر می‌شود.

شایعات: نیوکسل بازار را گرم می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجاه روز به باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی است و شایعاتی که از این به بعد منتشر خواهد شد، جدی‌تر از قبل است و ممکن است تعداد زیادی از آن‌ها در این ژانویه به حقیقت تبدیل شود. برای اینکه آخرین شایعات نقل و انتقالات را از دست ندهید، این صفحه را دنبال کنید:

پوشش زنده خبری

25 آبان 1402 ساعت 12:51

یه روزنامه‌نگار ترکیه‌ای ادعا کرده که ایلکای گوندوگان خیلی دوست داره که سال‌های آخر بازی‌ش رو توی گالاتاسرای بازی کنه و حتی مدیربرنامه‌هاش چند روز پیش با مدیرای گالا دیدار کرده. دیگه راست و دروغش پای خودش!

12 آبان 1402 ساعت 12:21

تیمو ورنر که فکر می‌کرد از چلسی برگرده لایپزیش دیگه هر هفته هت‌تریک و هر بازی یه توپ می‌بره خونه، این فصل فقط دو تا بازی تو ترکیب اصلی قرار گرفت و الان شاکیه. این وسط روون شرودر، مدیر باشگاه، هم گفت ناراحتی می‌تونی بری! خلاصه که آقای ورنر، روزای روشن خداحافظ!

25 آبان 1402 ساعت 11:48

با اینکه اریک تن‌هاخ دیگه جیدون سانچو رو نمی‌خواد و می‌خوان تو ژانویه ردش کنن بره اما منچستریونایتد اصلا نمی‌خواد ارزون بفروشدش و به مشتریا گفته قیمت رو ببرن بالا که زندگی خرج داره!

25 آبان 1402 ساعت 11:18

گفتم که نیوکسل دستش به کم نمی‌ره و چند تا چند تا بازیکن می‌خره. علاوه بر فران تورس، دنبال خرید جاناتان تاه، دفاع وسط بایرلورکوزن، هم هست.

25 آبان 1402 ساعت 11:12

با اینکه آلفونسو دیویس رفتنش به رئال رو تکذیب کرد و گفت فقط به بایرن فکر می‌کنه، اما همچنان شایعه رفتنش به برنابئو جدیه، ضمن اینکه این وسط چلسی، لیورپول و منچسترسیتی هم شرایطشو زیر نظر دارن.

25 آبان 1402 ساعت 11:06

نیوکسل با توجه به مالکای عربستانی‌ش، عین باشگاه‌های عربستانی خرید می‌کنه و یه دفعه تو بازار دست می‌ذاره رو چند تا بازیکن. الان هم دنبال خرید فران تورس‌ از بارساست و با توجه به اینکه خیلی هم تو بارسا خوب نبوده، ژاوی از خداشه که بفروشدش.

25 آبان 1402 ساعت 11:05

سلام به همگی؛ آقا این چند روزه وقت نشد کامنت جواب بدم، امروز دیگه حتما باید یه چند تا کامنت بخونیم ببینیم چه جوریه اوضاع:

مجتبی جباری 8888: دلمون واسه قلمت تنگ شده بود رفیق، خوبه برگشتی.

من مخلصم بابا، منم دلم واسه کامنتای شما تنگ شده بود.

سام راد: امروز دیر از خواب بیدار شدی؟خبرا با اتوبوس اولی رفتن.

نه، من سحرخیزم، فقط چون بازار خوابیده، تا کرکره‌ها رو بکشن بالا، طول می‌کشه.

سلطان خلیل: شایعات آغاز می‌شود این بار با قدرت بیشتر ادامه بده.

چشم سلطان، شما فقط دستور بده.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها