کد خبر: 694020
تاریخ انتشار :

حسرت بزرگ برای تیمی که مدعی قهرمانی بود! (عکس)

مس کرمان بعد از تغییر و تحولاتی که روی نیمکت خود داشت، روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.

حسرت بزرگ برای تیمی که مدعی قهرمانی بود! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان فوتبال ایران که از ابتدای فصل هدف خود را روی صعود به لیگ برتر قرار داده بودند، در شروع مسابقات عملکرد خوبی نداشته و بازی‌های زیادی را از دست دادند. این تیم که با مشکلات مربوط به سقف بودجه مواجه شده بود، اجبارا تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داد و در ادامه با تغییراتی در کادر مدیریتی و سپس نیمکت خود مواجه شد.

نارنجی‌پوشان که از 7 بازی ابتدایی خود تنها 5 امتیاز کسب کرده بودند، بعد از تغییراتی که روی نیمکت داشتند و اکبر محمدی را به عنوان سرمربی برگزیدند، توانسته‌اند از 5 بازی 4 برد و 12 امتیاز به دست بیاورند و خود را در جدول رده بندی بالا بکشند.

مسی‌ها حالا با توجه به آمار فوق العاده‌ای که در هفته‌های اخیر برجا گذاشته‌اند، حسرت هفته‌های ابتدایی را می‌خورند که امتیازات بازی‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند که چه بسا اگر این اتفاق نمی‌افتاد، اکنون جزو تیم‌های بالانشین جدول رده بندی بودند.

مس کرمان در حال حاضر 17 امتیازی است و با صدرجدول 8 امتیاز فاصله دارد؛ بی شک آنها کار سختی برای رسیدن به رده‌های بالایی دارند، اما بردهای متوالی و شرایط خوب در هفته‌های اخیر هواداران این تیم ریشه‌دار را امیدوار کرده تا با ادامه این روند مناسب آنها به جمع مدعیان اضافه شوند. هرچند که با توجه به شرایطی که تیم‌های صدرنشین مسابقات دارند، رسیدن به آنها برای مس کرمان با کمبودهای موجود در کادر بازیکنانش کاری تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها