کد خبر: 694109
تاریخ انتشار :

شایعات: به بختت لگد نزن!

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تلاش باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان موردنظرشان جدی تر می‌شود.

شایعات: به بختت لگد نزن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجاه روز به باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی است و شایعاتی که از این به بعد منتشر خواهد شد، جدی‌تر از قبل است و ممکن است تعداد زیادی از آن‌ها در این ژانویه به حقیقت تبدیل شود. برای اینکه آخرین شایعات نقل و انتقالات را از دست ندهید، این صفحه را دنبال کنید:

پوشش زنده خبری

28 آبان 1402 ساعت 11:26

منچستریونایتد که دنبال پیدا کردن استعدادهای فوتبالیه، با یه آژانس آمریکایی تو لس‌آنجلس قرارداد بسته که واسشون یه بازیکن‌یاب خوب پیدا کنه. خدایی به خودم می‌گفتن، با کم‌ترین هزینه، چهارتا بازیکن خوب معرفی می‌کردم، تیم از این وضعیت دربیاد.

28 آبان 1402 ساعت 11:00

فولام دنبال یه مهاجمه و چند روز قبل خبرش اومده بود که شاید تیمو ورنر رو بگیره اما الان گفتن بذارین بریم یه دوری بزنیم، برمی‌گردیم! یعنی طفلی ورنر به یه جایی رسید که گزینه اول خرید فولام هم نمی‌تونه باشه!

28 آبان 1402 ساعت 10:56

از مدیر برنامه‌های لوکا مودریچ پرسیدن این بنده خدا نمی‌ره عربستان؟ گفت چرا نمی‌ره، شما یه پیشنهاد خوب بیار، خودم تا عربستان کولش می‌کنم. خلاصه اینکه منتظر باشین، تابستون آینده لوکیتا رو هم تو لیگ روشن ببینین.

28 آبان 1402 ساعت 10:48

انگار منچسترسیتی هیچ مشکلی با جدایی کالوین فیلیپس نداره، چه قرضی و چه دائمی. از تیمای لیگ برتری، قبلا فقط نیوکسل دنبالش بود، الان وستهام هم می‌خوادش. دیگه هرکی قیمت بالاتر بگه، شانسش بیشتره. 

28 آبان 1402 ساعت 10:40

داوید دخیا هم معلوم نیست دنبال چیه؟ یه نیم فصله که تیم نداره و هنوز هم معلوم نیست کجا می‌خواد بره اما پیشنهاد النصر با دستمزد هفتگی 600 هزار یورویی رو رد کرد! داداش نمی‌خوای حداقل من رو معرفی کن. بگو این دروازه‌بان خوبیه، شایعات هم می‌نویسه واستون! 

28 آبان 1402 ساعت 10:35

سلام به همگی؛ هرچی من می‌خوام با قدرت ادامه بدم، این باشگاه‌های اروپایی با قدرت مذاکره نمی‌کنن که چهار تا خبر هم گیر ما بیاد و صفحه شایعات پر و پیمون‌تر بشه اما اشکال نداره؛ یه خرده دیگه طاقت بیارین، ژانویه نزدیکه!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها