کد خبر: 694134
تاریخ انتشار :

متاسفم، امسال بازیکن خوبی برای یونایتد نبوده‌ام

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است می‌توانسته برای تیمش بهتر از این‌ها کار کند و از این بابت احساس تاسف می‌کند.

متاسفم، امسال بازیکن خوبی برای یونایتد نبوده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز یک ستاره بزرگ است اما تفاوت کیفی او در تیم ملی پرتغال و باشگاهش منچستریونایتد باعث شده تا بسیاری متعجب شوند که چرا او نمی‌تواند در یونایتد کیفیت واقعی‌اش را نشان دهد.

برونو البته که برای یونایتد هم درخشیده اما او در تیم ملی بازیکن دیگری است. فصل جاری برونو در 17 بازی در همه رقابت‌ها چهار گل برای یونایتد زده و سه پاس گل نیز داده اما در تیم ملی پرتغال در دور مقدماتی یورو 2024 پنج گل زده و هشت پاس گل داده و یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش باشد. پرتغال راحت‌ترین و بهترین صعود تاریخش به مرحله نهایی یورو را ثبت کرده است.

برونو در این مورد حرف زده و گفت: «در تیم ملی همه چیز خوب پیش می‌رود. با روبرتو مارتینس شرایط عالی شده و ما روی دور پیروزی هستیم اما در یونایتد فصل را خوب شروع نکرده‌ایم. من از خودم چندان راضی نیستم و معتقدم می‌توانستم برای یونایتد بهتر کار کنم. متاسفم از این بابت.»

کاپیتان یونایتد ادامه داد: «با پرتغال ما همیشه برنده می‌شویم و درخشش در یک تیم همیشه پیروز ساده‌تر است. در یونایتد شرایط خیلی خوب نیست اما قصد توجیه ندارم. می‌دانم در برخی بازی‌ها می‌توانستم بیشتر به تیم کمک کنم. من همیشه از خودم و تیم توقعات زیادی دارم. هنوز به میانه‌های فصل نرسیده‌ایم و معتقدم فرصت برای جبران داریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها