کد خبر: 694551
تاریخ انتشار :

دلسوزی ستاره فرانسه برای پوگبا: او مرد بزرگی است

آ درین را بیو، هافبک یوونتوس، امیدوار است پل پوگبا پس از مثبت شدن تست دوپینگ با کمترین مجازات ممکن رو به رو شود.

دلسوزی ستاره فرانسه برای پوگبا: او مرد بزرگی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، از پل پوگبا حمایت کرد. پوگبا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ با مجازات رو به رو می‌شود.

هافبک سابق منچستریونایتد به دلیل افزایش سطح تستوسترون در ماه سپتامبر به طور موقت محروم شد. پوگبا هنوز برای باشگاه یا کشورش بازی نکرده و احتمال دارد تا 4 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شود.

رابیو، هم تیمی پوگبا در یوونتوس و تیم ملی فرانسه، امیدوار است که او با کمترین مجازات ممکن مواجه شود. این بازیکن 28 ساله در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "من نمی‌دانم چه اتفاقی برای پوگبا می‌افتد. ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم. قبل از حضورم در تیم ملی با هم آشنا شدیم و با هم شام خوردیم. پل همیشه خندان و صمیمانه برخورد می‌کند. فکر می‌کنم که شرایط فعلی برای او بسیار دشوار است. امیدوارم او با کمترین مجازات ممکن رو به رو شود. پل ناامید است. او یک بازیکن و مرد بزرگ است. حقیقتا کنار آمدن با چیزهایی که او با آن رو به رو شده، خیلی سخت است."

در آزمایش خون پوگبا ماده ممنوعه DHEA (دهیدرواپی آندروسترون) بود که به طور طبیعی باعث افزایش تستوسترون می‌شود. در نتیجه یوونتوس دستمزد این بازیکن 30 ساله را به دلیل دوپینگ به 2 هزار یورو در ماه کاهش داد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها