کد خبر: 694653
تاریخ انتشار :

جوایز نشریه مادریدی به کام ستاره‌های بارسا (عکس)

مراسم سالانه جوایز نشریه مار کا برگزار شد و روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن به مهمترین جوایز این مراسم دست پیدا کردند.

جوایز نشریه مادریدی  به کام ستاره‌های بارسا (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امروز فوتبال اسپانیا یکی از مراسم‌های شناخته شده خود را جشن گرفت و نسخه جدیدی از جوایز مارکا به فوتبالیست‌های موفق فصل گذشته اهدا شد.

این رویداد از ساعت 13:30 امروز به وقت اسپانیا در فضای اس‌کلاندستینو بارسلونا برگزار شد. آلموندا ریورا و خوزه لوئیس آلگوئه مجریان این برنامه بودند و ژائومه کولبونی، شهردار بارسلونا، در این مراسم حضور داشت.

با توجه به اینکه قهرمانی فصل گذشته لالیگا به بارسلونا رسیده بود، عمده جوایز گالا مارکا به بازیکنان این تیم رسید. به این ترتیب، روبرت لواندوفسکی، پدری و مارک آندره تراشتگن جوایز قابل توجهی به دست آوردند  که در آن از خوسلو، آنتوان گریزمان، ایمانول آلگواسیل، اونای سیمون و والنتین پیزارو گومز، داور لالیگا، نیز تقدیر شد.

تراشتگن به دلیل عملکرد قابل توجه خود در فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن یعنی دی‌استفانو و همینطور بهترین دروازه‌بان یعنی زامورا را کسب کرد. همچنین لواندوفسکی هم به عنوان آقای گل لالیگا جایزه پی‌چی‌چی را به دست آورد.

 

اسامی برندگان جوایز گالا مارکا به شرح زیر است:

زامورا و دی استفانو: تراشتگن

پی‌چی‌چی: لواندوفسکی

جایزه سوسایوس: گریزمان

زارا: خوسلو

لواندوفسکی درباره کسب جایزه بهترین گلزن فصل از سوی نشریه مارکا گفت:"برای من هماهنگی سریع در بارسلونا و بدلیل بسیار مهم بود و سپس تیم کمک زیادی به من کرد."

مهاجم لهستانی درباره شانس خود برای تکرار دریافت این جایزه و همینطور رقابت با جود بلینگام بین گلزنان فصل جاری گفت:"فصل طولانی است. البته جود بازیکن بزرگی است، اما ما هم بارسلونا هستیم."

همچنین تراشتگن درباره جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گفت:"این جایزه‌ای است که قدرت دفاعی تیم ما را نشان می‌دهد. این نشان دهنده تلاش تیمی است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها