کد خبر: 694664
تاریخ انتشار :

تن هاخ: اعتمادبه‌نفس یونایتد دارد ترمیم می‌شود

اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد می‌گوید برای رویارویی با بازی‌های فشرده در دسامبر، تیمش در حال کسب اعتمادبه‌نفس موردنیاز است.

 تن هاخ: اعتمادبه‌نفس یونایتد دارد ترمیم می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکی از بدترین شروع‌های تاریخ خود را در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کرده است. این تیم سه بازی از 5 بازی آخرش را واگذار کرده است که شامل دو شکست 3-0 در اولدترافورد هم می‌شود. شیاطین سرخ در لیگ برتر در رده ششم جدول و در لیگ قهرمانان اروپا در آستانه حذف شدن قرار دارند. اما اریک تن‌هاخ همچنان به تیمش خوش بین است.

فرم بد راسموس هویلوند و مارکوس رشفورد؟

"هویلوند تا زمانی که ما به عنوان یک تیم شروع به موقعیت‌سازی نکنیم نمی‌تواند گل بزند. رشفورد هم در تمام دوران فعالیتش خودش را ثابت کرده و بیش از 100 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. او فصل گذشته 30 گل به ثمر رساند؛ بنابراین بالاخره زمان برای او در این فصل هم آغاز خواهد شد. هر مهاجمی در دوره‌ای گل نمی‌زند و بالاخره دوباره به ریتم برمی‌گردد."

مشکل گلزنی تیم؟

"در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، حریفان به خوبی دفاع می‌کنند، هم تیمی و هم انفرادی. بنابراین ما باید فرصت طلب و تهاجمی باشیم. باید بتوانیم از لحظه‌های غفلت و همان چند متری که مدافعان جا می‌مانند استفاده کنیم."

مصدومان تیم؟

"خوشایند نیست. اما خبرهای خوبی هم دریافت کرده‌ایم. لوک شاو دو هفته پی‌در‌پی است که دارد تمرین می‌کند. یکشنبه یکی از گزینه‌های در دسترس برای بازی کردن خواهد بود."

برنامه برای ماه دسامبر؟

"قبل از اینکه وارد برنامه فشرده در دسامبر شویم، فکر می‌کنم به خوبی در حال ترمیم اعتماد به نفسمان هستیم. همچنین روتین‌ها و برنامه‌هایی وجود دارند که روی آنها کار می‌کنیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها