کد خبر: 694775
تاریخ انتشار :

طعنه به کین: گلزنی در انگلیس و آلمان راحت است!

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که گلزنی در بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس از سری آ ایتالیا راحت‌تر است.

طعنه به کین: گلزنی در انگلیس و آلمان راحت است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کین از زمان پیوستن به بایرن مونیخ تا به حال باعث شده است که بسیاری مشغول تمجید از توانایی‌های قابل توجه این بازیکن باشند. 

این ستاره انگلیسی شب گذشته هم بار دیگر موفق شد در ترکیب تیمش گلزنی کند و سه امتیاز ارزشمند بازی برابر کلن را برای بایرن به ارمغان بیاورد و کلینزمن هم از عملکرد او در ترکیب این تیم بسیار راضی است. 

او در گفت‌وگو با کیکر در این باره اظهار داشت: «من از این که او توانست خیلی زود در بایرن جا بیفتد شگفت‌زده نشدم. کین مهاجمی در کلاس جهانی است و شخصیت بسیار باثباتی دارد. اما شاید کم‌تر کسی انتظار داشت که تا این حد درخشان ظاهر شود. 

کین اولین بازیکن انگلیسی نیست که در خارج از این لیگ توانسته است موفق باشد. من معتقد هستم که در آینده بازیکنان انگلیسی بیشتری را در خارج از این کشور خواهیم داد و این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال این کشور خواهد بود.»

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا گل زدن در بوندسلیگا سخت‌تر است یا در لیگ برتر گفت: « مطمئنا گلزنی در هر دوی این کشورها آسان‌تر از گلزنی در ایتالیا است. من معتقد هستم که فاصله چندانی بین آلمان و انگلیس وجود ندارد.»

کلینزمن همچنین درباره مقایسه کین و لواندوفسکی اضافه کرد: «من تفاوت خاصی بین آن‌ها قائل نیستم. هر دو بازیکنانی کامل هستند و هر تیمی در دنیا خوش شانس است که بتواند چنین گلزنانی را داشته باشد. رکورد گرد مولر پیش از این شکسته شد و رکورد لواندوفسکی هم خواهد شکست. هیچ رکوردی در دنیای فوتبال تا ابد دوام نخواهد داشت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها