کد خبر: 694869
تاریخ انتشار :

ذوب‌آهن 1 - 1 استقلال: نکونام دو گل زد ولی برنده نشد!

حضور بد موقع مهدی پور در محوطه جریمه و گل بخودی این بازیکن، مانع از پیروزی شیرین استقلال شد.

ذوب‌آهن 1 - 1 استقلال: نکونام دو گل زد ولی برنده نشد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال و ذوب آهن در یک مسابقه دیدنی و حساس، به تساوی یک – یک رضایت دادند. آبی‌ها گل نخست بازی را به ثمر رساندند ولی اشتباه بد مهدی پور منجر به گل تساوی ذوبی‌ها شد.

بازیکنان دو تیم فرصت‌هایی را به روی دروازه‌ها خلق کردند که تا دقایق پایانی نیمه نخست، چندان جدی نبودند. آبی‌ها در دقیقه هفت روی یک کار تمرین شده موقعیت خوبی را خلق کردند. ارسال کرنر زمینی مهدی پور روی خط محوطه جریمه به یامگا رسید که شوت او را گلر ذوب آهن مهار کرد.

نادر محمدی در این مسابقه پرتاب‌های بلند متعددی انجام داد. خطرناک‌ترین آنها در نیمه اول در دقیقه 20 بود که نزدیک بود بلانکو به اشتباه دروازه خودی را باز کند. لحظاتی بعد از آن، ضربه چکشی شایان مصلح را حسینی در دو مرحله مهار کرد. در ادامه نیز استقلال با ضربات جلالی و مهدی پور دروازه حریف را تهدید کرد.

استقلال در دقایق پایانی بازی چند فرصت خوب را از دست داد. ابتدا بلانکو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. سپس ایمان سلیمی از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او نیز راهی به درون دروازه پیدا نکرد. در ثانیه‌های پایانی نیز ضربه حامدی فر را سنگربان ذوب مهار کرد.

قفل هر دو دروازه در نیمه دوم باز شد. یامگا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که ضربه او را مدافع ذوب آهن دور کرد. در برگشت توپ به آرمین سهرابیان رسید و این بازیکن با یک شوت محکم و روی پا، دروازه ذوب آهن را باز کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

دقایقی بعد، ذوب آهن موفق شد روی اشتباه مهدی مهدی پور به گل برسد. یک تعویض جناح بازی و توپی که در سمت راست خط حمله ذوب آهن به مجید علیاری رسید، با شوت محکم این بازیکن همراه شد و در شرایطی که توپ کاملا خارج از چارچوب بود، با برخورد به پای مهدی پور، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا بازی با تساوی کشیده شود.

حسینی در دقیقه 88 با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد. ارسال فردین یوسفی در تیر یک با ضربه سر امید لطیفی همراه شد که کاپیتان استقلال این توپ را دور کرد.

در نهایت نیز این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید تا استقلال نتواند فاصله‌اش را با رقبا حفظ کند. آبی‌ها باید امیدوار به لغزش سپاهان و پرسپولیس در مسابقات برگزار نشده‌شان باشد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته یازدهم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر  / شنبه: 04/09/1402 ؛ ساعت: 17:30 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها