کد خبر: 694905
تاریخ انتشار :

هشدار جدی به لیورپول: مدافع نخری باختی!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید عملکرد خوب خط دفاعی آرسنال باعث خواهد شد که این تیم بالاتر از لیورپول قرار بگیرد.

هشدار جدی به لیورپول: مدافع نخری باختی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی برنتفورد قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز ارزشمند در حالی به دست آمد که عملکرد خوب مدافعان آرسنال خصوصا گابریل و ویلیام سالیبا در این بازی باعث شد که دروازه این تیم بسته بماند و آن‌ها با همین پیروزی موفق شدند با 30 امتیاز و بالاتر از منچسترسیتی و لیورپول به صدر جدول رده‌بندی برسند. 

فردیناند پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «دو مدافع میانی این تیم دلیل اصلی این هستند که من باور دارم آرسنال در نهایت در این فصل و در کورس قهرمانی بالاتر از لیورپول قرار خواهد گرفت و می‌تواند منچسترسیتی را به چالش بکشد. 

آن‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و نشان دادند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و زوجی فوق‌العاده را در قلب خط دفاعی آرسنال تشکیل دادند. سبک بازی آن‌ها در حال حاضر واقعا فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز است.»

پیش از این نیز صحبت‌های بسیاری درباره ضعف لیورپول در خط دفاعی نسبت به سایر رقبا مطرح شده بود و بسیاری معتقد هستند که این تیم باید به فکر تقویت تیمش برای حضور در کورس قهرمانی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها