کد خبر: 695217
تاریخ انتشار :

لیگ یک/ اشکش می‌خواهد به لیگ برتر بازگردد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را از پیش‌رو بردارد.

 لیگ یک/ اشکش می‌خواهد به لیگ برتر بازگردد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، در هفته چهاردهم لیگ یک دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت مسجد سلیمان عصر امروز در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار پر گل شاگردان اشکش موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شوند.

برای نفت مسجد سلیمان که نمایشی برتر در این مسابقه داشت، ابتدا امین کعبی در دقیقه 45 روی یک ضربه قیچی و سپس کامل شدن این حمله با ضربه سر گلزنی کرد. با شروع نیمه دوم رضا رضایی گل دوم شاگردان اشکش را در دقیقه 78 وارد دروازه نفت و گاز گچساران کرد و 3 دقیقه بعد هم علی کیانی‌فر با شوتی تماشایی موفق شد گل سوم تیم میهمان را به ثمر برساند.

پس از این 3 گل شاگردان پیروز قربانی برای جبران تلاش کردند و موفق شدند با به دست آوردن یک پنالتی در دقیقه 85 اختلاف را به دو گل برسانند. البته سنگربان نفت این پنالتی را مهار کرد و در بازگشت بود که عرفان افراز گل اول تیم میزبان را وارد دروازه نفتی‌ها کرد.

با این پیروزی نفت مسجد سلیمان 26 امتیازی شد و به یک‌قدمی صدر جدول رسید. در سوی دیگر نفت و گاز گچساران با پیروز قربانی 21 امتیازی در رتبه ششم باقی ماند و البته همچنان مدافع اسبق استقلال امیدوار است شانس صعود تیمش را به لیگ برتر در ادامه مسابقات حفظ کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها