کد خبر: 695400
تاریخ انتشار :

حسرت بزرگ: فکر کردم می‌توانیم رئال را ببریم

والتر مات زاری، سرمربی ناپولی، می‌گوید پیش از دریافت گل سوم و چهارم به پیروزی برابر رئال مادرید فکر می‌کرد.

حسرت بزرگ: فکر کردم می‌توانیم رئال را ببریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-4 این بازی را واگذار کرد.

ناپولی در ابتدا موفق شد از حریف پیش بیفتد، اما درخشش رودریگو و جود بلینگام بار دیگر رئال را برنده میدان کرد. هرچند آنها گل تساوی را هم به ثمر رساندند، ولی ستاره‌‎های رئال از امتیاز میزبانی استفاده کردند و دو گل خوسلو و نیکو پاز کار را برای این تیم تمام کرد.

ماتزاری پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی خوبی انجام دادیم و وقتی بازی 2-2 بود، اگر عملکرد بهتری روی دو یا سه ضدحمله داشتیم شرایط فرق می‌کرد. من فکر کردم که ما می‌توانیم حتی برنده بازی باشیم. در آن لحظات ما ریسک نکردیم و شرایط به این شکل پیش رفت. 

زمانی که گل سوم را دریافت کردیم مجبور شدیم سراسر حمله شویم تا بتوانیم مساوی را به دست آوریم و همین باعث شد که این تیم متعادل نباشد. وقتی قرار است ببازید دیگر 2-3 با 2-4 فرق خاصی ندارد. مسائلی جزئی وجود دارد که می‌توان درباره آن بحث کرد اما این تیم به صورت کلی خوب بود.»

 

او درباره صحبت با کارلو آنچلوتی پس از پایان این بازی گفت: «آنچلوتی دوست من و مرد بسیار خوبی است اما وقتی می‌بازم، ذهنم به حتی پس از سوت پایان بازی به‌هم‌ریخته است که الان حتی به خاطر ندارم که کارلتو چه حرفی به من زد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها