کد خبر: 695629
تاریخ انتشار :

درگیری تن‌هاخ و مارسی آل: چرا نمیدویی!

به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ در جریان بازی دیشب منچستر یونایتد مقابل نیوکسل، با ستاره دیگری از تیمش وارد بحث و درگیری شده است.

درگیری تن‌هاخ و مارسی آل: چرا  نمیدویی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دیشب در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۱-۰ مغلوب نیوکسل شد. در همین حین اریک تن‌هاخ بابت یکی از صحنه‌های بازی که مارسیال به دفاع برنگشت و میگل آلمیرون در موقعیت گلزنی قرار گرفت، به شدت از مهاجم فرانسوی عصبانی شد و در لب خط از بازیکنش انتقاد کرد.

البته که مارسیال انتقادات تن‌هاخ را قبول نداشت و دیده شده که او با حرکت دستانش و بالا بردن صدایش با این مربی هلندی مخالفت کرده است.

پس از آن شب مارسیال بهتر نشد و ۶ دقیقه پس از پس از گل نیوکسل که در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید، از زمین مسابقه خارج شد و راسموس هویلوند به جای او به بازی رفت.

تن‌هاخ از زمانی که هدایت منچستر یونایتد را برعهده گرفته است، با برخی ستاره‌های تیمش وارد درگیری شده و حواشی‌ای به وجود آورده‌اند.

او ابتدا به شدت با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی به مشکل خورد، سپس به دلایل انضباطی، جیدون سانچو، بازیکن گرانقیمت تیمش را طرد کرد و اکنون با رافائل واران به مشکل خورده است و حالا پس از درگیری با مارسیال در بازی دیشب، ممکن است با او نیز وارد دعوایی طولانی شود.

جرمین جیناس، مفسر تلویزیونی و ستاره سابق تاتنهام که این بازی را برای شبکه دیسکاوری پلاس تفسیر می‌کرد نیز مارکوس رشفورد را به دلیل عدم تلاش کافی در نیمه اول بازی مورد انتقاد قرار داد. رشفورد در نیمه دوم همراه مارسیال از زمین خارج شد و آنتونی جایگزینش شد. جناس در گفت: «فکر می‌کنم بازی او ضعیف بود، به نظرم زبان بدن او در طول بازی واضح بود و لحظات زیادی می‌شد این را در حرکات دستانش هم دید. من احساس می‌کنم که او به مربی‌اش پیامی می‌فرستد، مانند «نمی‌خواهم اینجا بازی کنم» چنین چیزهایی واقعاً جنایتکارانه است، با انجام ندادن وظایف‌تان به عنوان یک بازیکن، تیم‌تان را تحت این فشار بالا قرار می‌دهید. غیرقابل قبول است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها