کد خبر: 695671
تاریخ انتشار :

مو رایس: همه درها به روی ما برای صعود باز است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اگر فردا تیمش موفق به صعود از مرحله گروهی پس از 11 سال نشود، سال بعد برای رقم زدن این موفقیت تلاش خواهند کرد.

مو رایس: همه درها به روی ما برای صعود باز است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با الاتحاد عربستان اینطور حرف‌هایش را درباره این مسابقه حساس آغاز کرد: همانطور که می‌دانید دیروز به کشور عربستان آمدیم. من آن رزهای زردی که در فرودگاه به ما دادند را با خودم نیاورده‌ام. استقبال خیلی گرمی از طرف نماینده باشگاه الاتحاد در فرودگاه به عمل آمد. می‌توانم بگویم برخی اوقات بازی فوتبال کمترین اهمیت را در فوتبال دارد و این اهمیتی که به ما در فرودگاه دادند بسیار قابل توجه بود. الاتحاد نماینده کشور بزرگ عربستان است که در آینده میزبان جام جهانی خواهد بود. به همین دلیل خواستم بابت استقبال گرمی که از ما داشتند، تشکر کنم.

او سپس درباره جریان فنی مسابقه بیان کرد: خب الاتحاد که به مرحله بعدی صعود کرده است. انتظار یک عملکرد خوب را از بازی فردا داریم. فوتبالی که به نظرم برای این است که بتوانیم دوست پیدا کنیم؛ برای اینکه بتوانیم شور و شوق خودمان را نشان بدهیم. تنها احساساتی که می‌توانیم توی زمین و فوتبال ببینیم این همبستگی و این شور و شوق است. نمی‌دانم فردا چه تیمی می‌برد. به نظرم فوتبال احترام گذاشتن به هوادار، احترام گذاشتن به مردم و احترام گذاشتن به کیفیتی است که در زمین نشان می‌دهیم.

یک خبرنگار عربستانی از مورایس پرسید که یازده سال از آخرین صعود سپاهان از مرحله گروهی گذشته و آیا او می‌تواند روز آینده این طلسم را بشکند. مورایس با تامل و با جملات جالب توجهی به این پرسش پاسخ داد: سوالی است که من را مجبور می‌کند فکر کنم. بعد با خودم می‌گویم و از خودم می‌پرسم پس من اینجا چه کاری می‌کنم؟! راهیابی به مرحله بعد یک دستاورد است و اینجا هستیم که یک دستاورد به دست بیاوریم. نمی‌خواهم بیشتر از این اشاره کنم. فردا یک بازی برابر الاتحاد داریم. همه درها به روی ما برای صعود به مرحله بعدی باز است. پس اگر توانستیم این کار را انجام بدهیم، خوشحال می‌شویم، اگر نه سعی می‌کنیم در مرتبه بعدی این کار را انجام بدهیم.

ادامه دارد...

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها