کد خبر: 695679
تاریخ انتشار :

شهداب ۰-۳ فولاد: کویر برای عطایی بهشت شد!

فولاد سیرجان با ارائه یک نمایش قدرتمندانه موفق به شکست شهداب یزد شد.

شهداب ۰-۳ فولاد: کویر برای عطایی بهشت شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش"ورزش سه"، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود.

تیم شهداب یزد که قهرمان دو دوره قبل مسابقات است پس از شکست تلخی که مقابل گیتی پسند اصفهان خورد به دنبال جبران این شکست و پیروزی بر صدر نشین مسابقات است.

از طرف دیگر تیم فولاد سیرجان ایرانیان با سرمربیگری بهروز عطایی تاکنون توانسته خود را در صدر جدول حفظ کند و این تیم به خوبی می‌داند که برای حفظ این روند نیاز به یک پیروزی شیرین مقابل شهداب خواهد داشت.

هر دو تیم‌ اکثر ستاره‌های والیبال ایران را در تیم خود دارند و به گفته کارشناسان از شانس برابری برای قهرمانی در لیگ برخوردار هستند. در دیدار روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود بازی نزدیک و هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم و احتمال رفتن بازی به ست پنجم بسیار زیاد است.

همچنین بهروز عطایی که در دوره قبل لیگ برتر با هراز آمل در فینال مغلوب محمدرضا تندروان در تیم شهداب یزد شده بود به دنبال جبران آن شکست خواهد بود و بازی برای او حیثیتی است.

پس از آنکه در سال ۹۷ شهرداری ورامین قهرمان لیگ شد، از آن سال به بعد این لیگ‌ شاهد قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تیم در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

ترکیب احتمالی شهداب یزد: مهدی مهدوی، میثم صالحی، سینا نیک‌پور، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده و محمد رضا حضرت‌پور

ترکیب احتمالی فولاد سیرجان: محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، عارف مرادی،  پوریا حسین‌خانزاده، شهروز همایو‌ن‌‌فرمنش و مهدی مرندی

در حال حاضر فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه اول و تیم شهداب یزد در رتبه چهارم قرار دارند. بازی راس ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

صفحه رسمی باشگاه شهداب در اینستاگرام با این پوستر به استقبال این جدال حساس رفته است.

 پوشش زنده خبری

12 آذر 1402 ساعت 17:36

ست سوم: شهداب یزد ۲۴  - فولاد سیرجان ایرانیان ۲۶، به نام سید محمد موسوی

در این ست مهدی مهدوی‌ که در اواخر ست دو‌م کمی مصدوم شد، جای خود را به ایلشن داوودی‌پور جوان داد. همین تغییر باعث شد شهدابی‌ها ست سوم را بهتر از دو ست قبل آغاز کنند و تا امتیاز ۱۷ بر ۱۵ به لطف اسپک‌های رضا رضایی پیش بیفتند. اما از اینجا بود که سیدمحمد موسوی دفاع‌های بی‌نقص خود را آغاز کرد و به یک‌باره بازی را ۲۱ بر ۱۷ به سود سیرجانی‌ها کرد. شهداب که بازی را از دست داده می‌دید به آب و آتش زد و باز هم اختلاف را کم کرد و کار ۲۳ بر ۲۳ مساوی شد. ولی در نهایت این فولاد سیرجان ایرانیان بود که در یک بازی بی‌نقص تیم شهداب یزد را در حضور تماشاگران پرشور یزدی شکست داد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

12 آذر 1402 ساعت 17:09

ست دوم: شهداب یزد ۲۱ - فولاد سیرجان ایرانیان ۲۵

در این ست محمدرضا تندروان رضا رضایی و محمد صادقی را به جای رادوسلاو پاراپانوف و سینا نیک‌پور وارد زمین کرد تا شاید روند بازی را تغییر دهد، اما باز هم سیرجانی‌ها دو امتیاز جلو افتادند تا در امتیاز سه میثم صالحی خیلی زود جای خود را به نیک‌پور بدهد. در ادامه محمدطاهر وادی خیلی خوب با پاس‌های خود تیمش را تغذیه کرد و دفاع جانانه محمد فلاح اختلاف را به چهار رساند و فولاد سیرجان ایرانیان در حضور شش‌هزار تماشاگر یزدی در آستانه پیروزی قرار گرفت. محمد فلاح ستاره ست دوم با دفاع‌های خود بود.

12 آذر 1402 ساعت 16:30

ست اول: شهداب یزد ۱۶ - فولاد سیرجان ایرانیان ۲۵

بازی در آغاز ست اول با سرویس‌های دیدنی عارف مرادی و پوریا حسین‌خانزاده برای فولاد سیرجان ایرانیان شروع شد به‌طوری که بازی ده بر دو به سود فولاد سیرجان شد و محمدرضا تندروان هر دو وقت استراحت خود را گرفت. در ادامه شهداب یزد با دو تعویضی که انجام داد سعی داشت ورق را برگرداند که در این کار کمی موفق بود، اما باز هم با سرویس‌های خوب فولاد سیرجان و شهروز همایون‌فرمنش مواجه شد و ست اول با اختلاف به نفع شاگردان بهروز عطایی تمام شد.

12 آذر 1402 ساعت 15:59

ترکیب اصلی فولاد سیرجان: 

محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایون فر منش، عارف مرادی و‌ سیامک مرندی

12 آذر 1402 ساعت 15:58

ترکیب اصلی شهداب یزد:

مهدی مهدوی، سینا نیک‌پور، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده،‌ محمدرضا حضرت‌پور، رادوسلاو پاراپانوف و میثم صالحی.

12 آذر 1402 ساعت 15:58

آشتی‌کنان پیش از حساس‌ترین مسابقه لیگ والیبال

بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی و حال حاضر فولاد سیرجان پیش از شروع مسابقه با امیر خوش‌خبر مدیر شهداب یزد، مکالمه جالبی داشت. این دو پیش از این به دلیل اختلاف با یکدیگر در تیم ملی رابطه تیره و تاری داشتند.

12 آذر 1402 ساعت 15:37

جدال دو لیبروی سابق و حال تیم ملی والیبال نیز جالب خواهد شد. محمدرضا حضرت‌پور در تیم شهداب یزد حضور دارد و مهدی مرندی که سابقه دو بار حضور در المپیک را دارد در تیم فولاد سیرجان ایرانیان است. هر دو تیم از دریافت و توپ گیری‌های خوبی برخوردار هستند. باید دید حضرت‌پور این جدال را خواهد برد یا مرندی با تجربه پیروز لیبرو‌ها خواهد بود.

12 آذر 1402 ساعت 15:11

مراحل آماده سازی ویدیوچک برای بازی حساس شهداب و فولاد.

12 آذر 1402 ساعت 14:27

با هماهنگی‌های صورت گرفته در بازی امروز دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان از سیستم ویدیوچک استفاده خواهد شد تا داوری این مسابقه به شکل بهتری انجام شود.

12 آذر 1402 ساعت 13:27

شهروز همایون‌فرمنش که سابقه قهرمانی در لیگ با تیم شهداب یزد را در کارنامه خود دارد امروز در پیراهن فولاد سیرجان ایرانیان انگیزه‌های فراوانی برابر تیم سابق خود خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها