کد خبر: 695686
تاریخ انتشار :

دورتموند باید از خط دفاعِ گلزن لورکوزن هم بترسد!

بو رو سیا دورتموند باید در قیاس با یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های تهاجمی بوندسلیگا از این تیم بترسد.

دورتموند باید از خط دفاعِ گلزن لورکوزن هم بترسد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، بایرلورکوزن قبل و بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل بایرن‌مونیخ در تمام مسابقات این فصل بوندس‌لیگا به پیروزی رسیده و حالا با آمار خیره‌کننده ۱۴ برد متوالی به استقبال بوروسیا دورتموند می‌آید. با این حال اگر تنها یک تیم در حال حاضر قادر به شکستن روند پیروزی‌های پشت سر هم شاگردان ژابی آلونسو باشد، آن تیم دورتموند است. صدرنشین جدول گروه مرگ رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا که این هفته با پیروزی مقابل میلان صعود خود به مرحله اول حذفی را قطعی کرد، با تمام قوا به استقبال صدرنشین مقتدر لیگ می‌آید.

 عملکرد خیره‌کننده لورکوزن در این فصل تنها با بایرن مونیخ تحت هدایت پپ گواردیولا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ قابل مقایسه است و باید دید این روند بی‌نقص تا کجا ادامه پیدا می‌کند. نفس گرم بایرن مونیخ از پشت سر احساس می‌شود و ژابی آلونسو امیدوار است  فلورین ویرتز بعد از غیبت در مسابقه وسط هفته به ترکیب اصلی برگردد. ویکتور بونیفیس بعد از درخشش در مسابقه لیگ اروپا می‌تواند به روند ۴ مسابقه گل نزدنش در لیگ داخلی خاتمه دهد. 

دورتموند در هر ۲ مسابقه اخیر خود در ورزشگاه بای آرنا مقابل بایرلورکوزن به پیروزی دست یافته اما این بار در مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کند که حتی مدافعانش هم خطر گلزنی محسوب می‌شوند؛ فریمپونگ و آلخاندرو گریمالدو مجموعاً ۱۱ گل و ۹ پاس گل در این فصل به ثبت رسانده‌اند؛ بیشتر از هر زوج دفاعی دیگر در کل اروپا. یوناس هوفمان که در ۳۸ مسابقه لیگ برای دورتموند ۳ گل به ثمر رسانده بود در این فصل تا به اینجای کار ۵ گل برای لورکوزن به ثمر رسانده و رویاروی تیم سابقش قرار می‌گیرد؛ درست مانند یولین برانت.

 او قبل از تابستان ۲۰۱۹، ۱۶۵ بار پیراهن بایرلورکوزن را به تن کرده بود. بایرلورکوزن از ساعت ۲۰:۰۰ امروز میزبان دورتموند خواهد بود. پیروزی در این مسابقه ژابی آلونسو را به رکورد ۷ پیروزی متوالی خانگی در لیگ می‌رساند؛ بیشتر از هر زمان دیگر در تاریخ باشگاه

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها