کد خبر: 696288
تاریخ انتشار :

تصویر نامه جنجالی سازمان لیگ به استقلال! (سند)

نامه مهم سازمان لیگ که سقف بودجه استقلال برای فصل جاری را نشان می‌دهد.

تصویر نامه جنجالی سازمان لیگ به استقلال! (سند)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته جلسه کمیته انضباطی پیرامون شکایت پرسپولیس و آلومینیوم از استقلال برگزار شد، همچنان محتوای این جلسه خبرساز مورد مناقشه و اختلاف بین هواداران پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با اتهام عبور از سقف بودجه، شکایت خود را از استقلال مطرح کرده، مدیرعامل آبی‌ها معتقد است که این باشگاه سقف بودجه را رعایت کرده و هیچ تخلفی در این‌باره انجام نداده است.

با این حال تصویر نامه‌ای که به دست خبرنگار ما رسیده، نشان می‌دهد که کشوری‌فرد رئیس سابق سازمان لیگ در نامه رسمی به باشگاه استقلال سقف بودجه آبی‌ها را 300 میلیارد تومان عنوان کرده است.

در این نامه که هشتم مرداد به باشگاه استقلال امضا شده آمده که باتوجه به مقررات جدید سازمان لیگ، سقف بودجه آبی‌ها برای فصل جدید 300 میلیارد تومان است و آن‌ها اجازه ندارند که بیش از این هزینه کنند.

نکته جالب اینکه این نامه به مهدی تاج، قنبرزاده، طاهری و سهیل‌مهدی به عنوان مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون و سازمان لیگ هم رو نوشت شده است.

اگرچه استقلال معتقد است که بخشی از رقم اضافه را به عنوان هزینه رضایت‌نامه به بودجه خود اضافه کرده اما باید دید این نامه جنجالی که سقف استقلال را تنها 300 میلیارد تومان عنوان می‌کند، چه تاثیری در روند پرونده خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها