کد خبر: 696321
تاریخ انتشار :

گلزار مربی اسپانیایی برای تیم ملی می آورد!

محمدرضا گلزار با دعوت فدراسیون تنیس بار دیگر با یک سمت جدید وارد ورزش شده و این بار قرار است به عنوان یک مدیر فعالیت کند.

گلزار مربی اسپانیایی برای تیم ملی می آورد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دهه 80 بود که محمدرضا گلزار بعد از حضور در ترکیب چند تیم والیبال به عنوان لیبرو، مدتی هم نقش مربی بدنساز را در یکی از تیم‌های لیگ برتری والیبال داشت. البته که او به عنوان یک سوپراستار سینمای ایران به خاطر ارتباط نزدیکش با خیلی از ورزشکاران، در میادین ورزشی دیده شده، اما مدت‌هاست که فعالیت رسمی ورزشی نداشته است. البته که او در رشته‌هایی مثل بدنسازی، تنیس و پدل هم به صورت جدی فعالیت دارد. 

در سال‌های اخیر یکی از رشته‌هایی که محمدرضا گلزار به صورت جدی در آن فعالیت دارد، پدل بوده که در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. پدل یکی از انجمن‌های زیر مجموع فدراسیون تنیس است. این رشته مدتی زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت داشت، اما سال گذشته با درخواست فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، مجدد به این فدراسیون واگذار شد.

فعالیت‌های محمدرضا گلزار در رشته پدل آنقدر جدی بود که فدراسیون تنیس هم از این سوپراستار سینمای ایران دعوت کرده تا در یک پست مدیریتی به این رشته کمک کند. در نشست خبری امروز فدراسیون تنیس، با حضور گلزار، او به عنوان عضو هیئت رییسه انجمن پدل ایران معرفی شد.

گلزار در صحبت های کوتاه خود در این نشست اشاره کرد که در ابتدا تلاش کرده مسئولیتی را قبول نکند، اما با توجه به علاقه‌اش به پدل تصمیم گرفته که دعوت فدراسیون را بپذیرد و امروز هم به صورت رسمی حکم خود را از رییس فدراسیون تنیس تحویل گرفت. 

اما برخلاف انتظار حوزه فعالیت محمدرضا گلزار در پدل خیلی فنی نیست و او به فدراسیون وعده داده که در زمینه جذب اسپانسر و استفاده از ظرفیت‌های خود در حوزه بین المللی در کنار این رشته باشد. 

در اولین گام هم گلزار در مصاحبه امروز خود می‌گوید: "در حوزه فنی که دوستان پیشکسوت هستند و تیم ملی مربی دارد. با این حال قرار است به زودی شرایط را برای برپایی اردویی خارج از ایران فراهم کنیم و ان‌شاءالله با هماهنگی فدراسیون یک مربی اسپانیایی هم به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود."

اما نکته جالب در خصوص ورود گلزار به حوزه ورزش حمایت وزارت ورزش از این اتفاق بود. در حالی که گلزار در صحبت‌های خود از وزارت ورزش هم تشکر کرد، علی رغبتی یکی از مسئولان وزارت ورزش در نشست خبری امروز حاضر بود تا مشخص شود حضور گلزار در این سمت با هماهنگی وزارتخانه صورت گرفته است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها