کد خبر: 696360
تاریخ انتشار :

سپاهان 4 - مس رفسنجان 1: توفان زرد برگشت!

شاگردان مو رایس با نمایش عالی و برتری مقابل مس رفسنجان به رده دوم جدول لیگ برتر رسیدند.

سپاهان 4 - مس رفسنجان 1: توفان زرد برگشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در 9 مسابقه لیگ برتر فقط یک شکست و یک مساوی داشت و در هفت دیدار دیگر به برتری رسید و امروز که میزبان مس رفسنجان بود، فقط برد می‌خواست تا شایستگی‌هایش را با وجود کسر چهار امتیاز بیش از پیش نشان بدهد و به رده دوم جدول برسد که توانست با نمایش هجومی و عالی با گل‌های رامین رضاییان، رضا شکاری و شهریار مغانلو (2 بار) به این مهم دست پیدا کند و با نمایشی یک طرفه به برتری مقابل مس رفسنجان برسد و پشت سر استقلال صدرنشین قرار بگیرد و نارنجی پوشان نیز 14 امتیازی و در رتبه نُهم ماندند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 1402/09/18 ؛ ساعت: 15

داوران: سعاد وفاپیشه/ کمک‌ها: حسن ظهیری و حمیدرضا افشون؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر داوری: البرز حاجی‌پور.

سپاهان اصفهان

سید پیام نیازمند | محمد دانشگر | محمد قربانی | رامین رضاییان | میلاد زکی‌پور (89- علی احمدی) | برایان دابو | محمد کریمی | فرشاد احمدزاده (84- محمدجواد حسین نژاد) | رضا شکاری (67-شهریار مغانلو) | کاوه رضایی (67- آریا یوسفی) و عیسی آل‌کثیر (67- رضا اسدی)

سرمربی: ژوزه مورایس

مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی | محمد نژادمهدی (74- سید مجید نصیری) | علی عدنان | میثم تیموری | حسن جعفری | محمدمهدی محبی | فرشید باقری | رامتین سلیمان‌زاده (70- محسن آذرباد) | جلال‌الدین علی‌محمدی | سجاد شهباززاده (70- حسین مهربان) و لوسیانو پریرا (70- منتظر محمد)

سرمربی: ساکت الهامی

شرح گل:

سپاهان یک - مس رفسنجان صفر (دقیقه 56: رامین رضاییان): خطای به دست آمده پشت محوطه جریمه مس توسط برایان دابو را رامین رضاییان با ضربه ایستگاهی تماشایی به کنج دروازه فرستاد تا توپ دور از دستان نوشی صوفیانی تبدیل به گل شود.

سپاهان 2 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 62: رضا شکاری): پاس در عرض زمینی میلاد زکی پور از سمت چپ به جناح راست را کاوه رضایی با فرار سریع تبدیل به موقعیت جدی کرد که ارسال تماشایی و زمینی این بازیکن را رضا شکاری با فرار به سمت توپ و ضربه تمام کننده به تور چسباند.

سپاهان 3 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 69: شهریار مغانلو): فرار رامین رضاییان از سمت راست زمین و پاس رو به جلوی این بازیکن را رضا اسدی دو دقیقه پس از تعویض با ارسال خود به محوطه 6 قدم فرستاد تا شهریار مغانلو، دیگر بازیکن تعویضی با ضربه سر گلزنی کند.

سپاهان 4 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 82: شهریار مغانلو): پاس در عمق زیبای رضا اسدی از میانه زمین را آریا یوسفی با استارت سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که پاس بیرون پای استثنایی او را شهریار مغانلو به طاق دروازه چسباند.

سپاهان 4 - مس رفسنجان یک (دقیقه 5+90: جلال‌الدین علی‌محمدی): پنالتی به دست آمده برای مس رفسنجان را علی‌محمدی، بازیکن سابق سپاهان برخلاف جهت نیازمند با شوت به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد.

اخطار:

محمدمهدی محبی (54)

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 8: ارسال عالی میلاد زکی‌پور از سمت چپ زمین به مقابل دروازه سپاهان را کاوه رضایی نتوانست استفاده کند و توپ با دخالت تیموری به بیرون رفت که البته کرنر اعلام نشد.

دقیقه 13: پاس در عمق شهباززاده مس را صاحب موقعیت کرد که دخالت زکی پور توپ را به نیازمند رساند.

دقیقه 17: ارسال شکاری از جناح چپ به مقابل تیرک اول دروازه مس رفسنجان با ضربه عیسی آل‌کثیر به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 18: سر توپ و شوت فنی احمدزاده از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 30: شوت کاوه رضایی در محوطه جریمه مس رفسنجان به مدافع حریف خورد و دفع شد.

دقیقه 34: پاس در عرض عیسی آل‌کثیر و شوت زمینی محمد کریمی در آستانه ورود به دروازه مس رفسنجان را میثم تیموری با تکل عالی دفع کرد و اجازه نداد دروازه نوشی‌صوفیانی باز شود.

دقیقه 34: شوت محکم دابو از پشت محوطه جریمه به مدافعان مس خورد و باز هم به سمت چارچوب نرفت.

دقیقه 35: رامین رضاییان کرنر را کوتاه کار کرد و به احمدزاده پاس داد که شوت روی پای او از روی دروازه رد شد.

دقیقه 38: روی اشتباه بازیکنان سپاهان، شیمبا صاحب توپ شد و در موقعیتی مناسب ضربه خودش را زد که با تکل فوق العاده قربانی همراه شد و ضربه خنثی شد.

دقیقه 1+45: ضربه ایستگاهی میلاد زکی‌پور از روی دروازه مس رفسنجان رد شد.

دقیقه 4+45: اشتباه در خط دفاعی سپاهان نزدیک بود کار دست این تیم بدهد که پاس در عمق شیمبا را شهباززاده پس از دریبل نیازمند قصد داشت تبدیل به گل کند ولی ضربه پای چپ او به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 58: حمله خطرناک مس از سمت راست زمین و ارسال به محوطه جریمه را زکی پور دفع کرد.

دقیقه 74: پاس در عمق مهربان و شوت روی پای چپ محسن آذرباد از بالای دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه 4+90: سعاد وفاپیشه برخورد محمد قربانی و میثم تیموری در محوطه جریمه سپاهان را در صحنه‌ای مشکوک اعلام پنالتی کرد.

در حاشیه

* هواداران سپاهان حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند و امید زیادی به برتری این تیم دارند.

* ترکیب سپاهان در مسابقه امروز نسبت به بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا سه تغییر داشته که رضا شکاری، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر جای آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو را گرفته‌اند.

* در دقیقه 44 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مس رفسنجان در برخورد علی محمدی و فرشاد احمدزاده اتفاق افتاد که داور به سود سپاهان پنالتی نگرفت و بازی را دنبال کرد.

* حدود 20 تماشاگر مس رفسنجان خودشان را به ورزشگاه نقش جهان رساندند و تیم خود را تشویق می کنند.

* قبل از شروع مسابقه از جلال الدین علی محمدی و محمد نژادمهدی، دو بازیکن سابق سپاهان از سوی این باشگاه تقدیر شد.

* مورایس برخورد گرمی با شاگردان سابق خود داشت.

بهترین بازیکن

شهریار مغانلو پس از حضور تعویضی در زمین عالی کار کرد و توانست از کمترین موقعیت، بیشترین استفاده را داشته باشد و دو گل به ثمر رساند تا خیال تیمش بابت سه امتیاز راحت شود.

اتفاق ویژه

سپاهان با وجود کسر چهار امتیاز با نمایش توفانی دوباره در قامت مدعی ظاهر شد و حالا که دو بازی کمتر انجام داده، به رده دوم جدول رسید و با زدن 4 گل به مس رفسنجان، در قامت یک تیم قهرمان ظاهر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها