کد خبر: 696488
تاریخ انتشار :

جانشین نی مار در الهلال هنوز انتخاب نشده است!

روزنامه ال شرق ال اوسط نوشت که الهلال هنوز جانشینی را برای نی مار برزیلی انتخاب نکرده است.

جانشین نی مار در الهلال هنوز انتخاب نشده است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع خود فاش کرد که مدیران الهلال در نهایت پس از توافق با کادر فنی، تصمیم گرفتند میشائیل دلگادو برزیلی را حفظ کنند و در نقل و انتقالات زمستانی او را از دست ندهند.

در همین راستا، صحبت هایی در مورد موضع مدیریت باشگاه الهلال جهت انتخاب جانشینی برای نیمار که دچار پارگی رباط صلیبی شده، به گوش می رسد.

طبق گزارش های پزشکی، نیمار از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شده که نیاز به دوره طولانی درمان و توانبخشی دارد. در نتیجه، این بازیکن برای مدت طولانی نمی تواند در مسابقات و تمرینات الهلال شرکت کند و این به معنای غیبت ستاره برزیلی تا پایان فصل جاری است.

با غیبت نیمار، سوال مهمی در مورد برنامه های مدیریت الهلال برای جبران غیبت او و تقویت این تیم مطرح می شود.منابع الشرق الاوسط دریافتند که مدیریت الهلال تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پرونده جذب جانشین نیمار را باز نخواهد کرد زیرا می خواهد گزینه های موجود را ارزیابی کرده و بهترین گزینه را انتخای کند.

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، پیش از این در نوامبر گذشته اعلام کرده بود که این باشگاه قصد دارد جانشینی برای نیمار به خدمت بگیرد، اما از ذکر نام بازیکن مورد نظرش خودداری کرد.

کادر فنی الهلال به رهبری ژسوس به خوبی با غیبت نیمار کنار آمده است چرا که این تیم در این فصل و در تورنمنت های مختلف، برابر حریفان به پیروزی رسیده و بابت نبود ستاره برزیلی خود، ضرری را متحمل نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها