کد خبر: 696506
تاریخ انتشار :

فریاد آزادی هالند: سی تی به خودش لرزید

اینکه هالند در سی تی بماند یا برود، به خود او بستگی دارد و اینجا منچسترسیتی هیچ نقشی بازی نمی‌کند. موردی که قطعا نگرانی‌ها در سی تی را افزایش خواهد داد.

فریاد آزادی هالند: سی تی به خودش لرزید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند می‌تواند خودش مقصد بعدی و زمان جدایی‌اش را انتخاب کند. او در کاری که انجام می‌دهد بهترین است و با شرایط مدنظر خودش پیش می‌رود. همه فوتبالیست‌ها نمی‌توانند این اختیار تام را داشته باشند. 

از زمانی که او فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد، کاملاً واضح می‌دانست کجا می‌خواهد باشد و تا چه زمانی نیز می‌خواهد آنجا باشد. ارلینگ به تعهداتش وفادار است اما رضایت او نیز باید جلب شود.

حالا نوبت سیتی است و مدیران باشگاه نیز می‌دانند. آنها اولین کسانی هستند که در مورد حرفه‌ای بودن هالند مطلعند، اما همچنین می‌دانند که بهترین گلزنشان بند جدایی دارد. بالاتر از همه اینکه او خودش تعیین کننده سرنوشت و زمان جدایی است.

در روزهای اخیر هیچ تحرکی وجود نداشته است. نیازی هم نبوده چون همه تمرکز هالند روی بازی‌های پیش‌رو است. هالند مثل یک حرفه‌ای رفتار می‌کند و الان او نیازی به صحبت در مورد آینده‌اش ندارد. اخیرا رافائلا پیمنتا، ایجنت بازیکن، گفت که هالند خودش تعیین می‌کند تا چه زمانی برای سیتی بازی خواهد کرد.

او زمانی که برای مولده بازی می‌کرد، به خوبی می‌دانست که چه زمانی باید چالشی جدید را تجربه کند. در سالزبورگ بهترین زمان برای جدایی را انتخاب کرد و به بهترین تیم ممکن یعنی دورتموند رفت. او از دورتموند هم زمانی که باید، جدا شد و به سیتی پیوست اما حالا همه از خود می‌پرسند که ستاره نروژی چه زمانی سیتی را ترک خواهد کرد و مهم‌تر اینکه اگر جدا شود، به کدام تیم خواهد رفت؟

هالند آینده را در مشتش دارد و منچسترسیتی حق دارد که بلرزد. آنها همین تابستان بعد، ممکن است ستاره خود را از دست بدهند. چه مصیبتی!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها