کد خبر: 696531
تاریخ انتشار :

حسینی بالاخره به حق خود رسید! (عکس)

شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند با نمایشی برتر نسبت به صنعت نفت سه امتیاز را به دست بیاورند.

حسینی بالاخره به حق خود رسید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در هفته‌های گذشته با وجود اینکه تیمش نمایش خوبی مقابل همه حریفان داشت و حتی شانس کسب پیروزی یا جلوگیری از شکست داشت، به‌خاطر مسائل داوری نتوانست به حق و خواسته‌اش برسد، ولی تیمش در دوازدهمین مسابقه فصل ایرالکو توانست با نمایش بهتر نسبت به صنعت نفت، سه امتیاز مهم را در آبادان به دست بیاورد.

شاگردان حسینی که در دیدارهای متوالی از داوری متضرر شدند و نتوانستند امتیازات مورد نظرشان را جمع کنند، مقابل صنعت نفت آبادان هم یک پنالتی به دست آوردند که برگردانده شد، ولی با این وجود توانستند سه امتیاز را در این مسابقه خارج از خانه کسب کنند و بالاتر از گل‌گهر و مس رفسنجان در جایگاه هفتم بایستند.

سرمربی آلومینیوم که 6 بازیکن خود را برای این مسابقه در اختیار نداشت، مثل همیشه به مهره‌های جوان تیمش اعتماد کرد که بهترین اتفاق هم برای آنها رقم خورد و توانستند با نمایش تاکتیکی بهتر نسبت به صنعت نفت به پیروزی دست پیدا کنند و در فاصله سه هفته مانده به پایان دور رفت، 17 امتیازی شوند.

مجتبی حسینی که پیش از شروع فصل در شرایط سختی آلومینیوم اراک را با جدایی بازیکنان پرشماری تحویل گرفت، حالا توانسته ایرالکو را به جایگاه مناسبی برساند تا امیدوارانه‌تر  فصل را دنبال کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها