کد خبر: 696657
تاریخ انتشار :

نقش پرسپولیسی ها در قدرت‌نمایی سپاهان! (عکس)

رامین رضاییان و میلاد زکی پور در حال پشت سر گذاشتن بهترین روزهای زندگی حرفه‌ای خود هستند.

نقش  پرسپولیسی ها در قدرت‌نمایی سپاهان! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، این دو در ابتدای لیگ بیست و دوم در شرایطی به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی پیوستند که رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس بود و میلاد هم قرار بود یکی از خریدهای یحیی در تابستان لقب بگیرد. با این حال اولی را دیگر یحیی نخواست تا به کارش در اردوی سرخ‌ها ادامه بدهد و دومی هم با فشاری که هواداران پرسپولیس روی یحیی گل‌محمدی ایجاد کردند، به صورت کاملا خودآگاه و به دلیل یک استوری حضورش در پرسپولیس لغو شد.

این دو بازیکن در ادامه راه و در اردوی سپاهان هم‌تیمی شدند. البته هنوز تصور نمی‌شد میلاد در حضور بازیکنی نظیر امید نورافکن در سمت چپ خط دفاعی سپاهان جایگزین او شود، اما مورایس پس از تنها دو مسابقه نورافکن را نیمکت‌نشین و در ادامه پستش را تغییر داد تا میلاد مدافع چپ ثابت سپاهان شود و رامین هم با خروج دانیال از سپاهان خیلی زود با عملکردی که داشت در دل هواداران سپاهان جا شد.

این دو بازیکن حالا می‌توانیم با جرات بگوییم که بهترین مدافعین چپ و راست لیگ برتر هستند و بخش عمده‌ای از کار تاکتیکی مورایس معطوف به توانایی‌ رامین و میلاد و تبحر آنها در نفوذ و ارسال از جناحین است؛ دو بازیکنی که می‌توانستند در صورت تغییر تصمیم یحیی درباره رامین و فشار نیاوردن هواداران پرسپولیس روی سرمربی دو عضو فعلی اردوی سرخپوشان باشند، اما این روزها شرایط کاملا متفاوتی در اردوگاه رقیب دارند و بی‌شک هر دو هم از وضعیتی که برایشان رقم خورده رضایت کامل دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها