کد خبر: 696757
تاریخ انتشار :

گودرزی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم

هافبک هوادار تهران مدعی است این تیم قادر بود از پرسپولیس امتیاز بگیرد اما گل عجیب حریف تمرکز آنها را برهم زد.

گودرزی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی مقابل پرسپولیس شکست خورد که کارشناسان داوری گل حریف را آفساید اعلام کردند. مهدی گودرزی بازیکن جوان هوادار تهران درباره این بازی و شکست تیم گفت: ما برنامه خوبی برای این بازی داشتیم و کاملا بدشانس بودیم که به آن شکل گل خوردیم و همه چیز علیه ما شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم قدرتمند و پرمهره‌ای است و بعد از حذف از لیگ قهرمانان با انگیزه زیادی برابر ما حاضر شده بود اما همانطور که دید، شرایط بازی به شکلی پیش رفت که تنها گل بازی به آن شکل رقم خورد. ما البته باز هم می‌توانستیم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم اما متاسفانه در نهایت نتیجه آنطور که دوست داشتیم شکل نگرفت. کاملا بدشانس بودیم اما هیچ چیز تمام نشده و برای بازی‌های آتی با انگیزه و تلاش بیشتر به دنبال جبران خواهیم بود.

بازیکن جوان هوادار درباره جوی که درباره داور بازی شکل گرفته بود گفت: من نمی‌توانم درباره داوری حرف بزنم. باشگاه و دیگر عزیزان تیم حرف‌ها را زدند. متاسفانه نتیجه تغییر نمی‌کند و اکنون باید برای آینده تمرکز کنیم. بازی سختی در پیش داریم. باید مقابل سپاهان قرار بگیریم و امیدوارم اینبار با تلاش بیشتر به نتیجه دلخواه برسیم.

گودرزی که با 19 سال توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم هوادار و فکری به دست بیاورد درباره شرایط خود نیز گفت: در این فصل شاهد این هستیم که اعتماد به بازیکنان جوان به خوبی شکل گرفته است. وظیفه ماست که از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. آینده لیگ متعلق به بازیکنان جوان است و ما تلاش خواهیم کرد تا به بهترین شکل از این اعتماد بهره ببریم و امیدواریم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها