کد خبر: 696776
تاریخ انتشار :

ستاره برزیلی، قربانی جدید لواندوفسکی (عکس)

روبرت لواندوفسکی که اخیرا خشمش را بر سر لا مین یا مال درون زمین خالی کرده بود، در بازی یکشنبه برابر خیر و نا از دست را فی نیا عصبانی شد.

ستاره برزیلی، قربانی جدید لواندوفسکی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی چند هفته پیش برابر آلاوس نمایش خوبی نداشت و به زحمت 2-1 برنده شد. در آن بازی روبرت لواندوفسکی از دست یامال عصبانی شد که چرا به او پاس نمی دهد. صحنه ای که توسط دوربین ها شکار شد و بسیاری حرکت لوا را زیر سوال بردند که چرا عصبانیت خود را بر سر یک بازیکن 16 ساله خالی کرده است.

اتفاقی مشابه یکشنبه برابر خیرونا رخ داد. در یک صحنه و زمانی که بارسا 1-2 از میهمانش عقب بود، ضربه کاشته ای بیرون محوطه جریمه به سود بارسا اعلام شد و مشخص نبود چه کسی قرار است ضربه را بزند. رافینیا و لوا هر دو پشت توپ قرار گرفتند و در نهایت وینگر برزیل ضربه را زد و توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. توپ به اختلاف زیاد به بیرون رفت تا لواندوفسکی عصبانی شود.

چنانچه در تصاویر مشخص است، لوا با عصبانیت از رافینیا توضیح می خواهد. او انتظار داشت خودش ضربه را بزند ولی رافینیا پیشدستی کرد و ضربه را زودتر زد.

طبق گزارش موندودپورتیوو، دلخوری لوا برای دقایقی ادامه داشت و او مدام رافینیا را سرزنش می کرد چرا که اعتقاد داشت موقعیت خطا به گونه ای بود که یک بازیکن راست پا باید ضربه را می زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها