کد خبر: 696792
تاریخ انتشار :

جعفرپور: شمس آذر با هوادارانش اینبار جشن می‌گیرد

دروازه‌بان جوان و موفق شمس آذر بعد از کلین شیت برابر ملوان اکنون امیدوار است برابر نساجی نیز موفق به کسب پیروزی شوند.

جعفرپور: شمس آذر با هوادارانش اینبار جشن می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در ادامه روند موفق خود اینبار در انزلی موفق شد ملوان را شکست دهد. علیرضا جعفرپور دروازه‌بان جوان شمس آذر که تا اینجای فصل موفق به ثبت سه کلین شیت شده، درباره این بازی می‌گوید: جو فوق العاده‌ای را شاهد بودیم و خوشحالم که در این بازی خارج از خانه نیز به هدف بزرگ‌مان رسیدیم. مسلما کسب پیروزی در دیدار مقابل تیم‌های بزرگی مثل تراکتور، فولاد، مس رفسنجان و ملوان و برابر هوادارانش کار ساده‌ای نیست اما بازیکنان ما با تدابیر کادرفنی موفق به انجام آن شدند.

وی ادامه داد: بازی سختی بود. ملوان نیز مقابل تیم‌های سرشناس به نتایج خوبی رسیده بود و به هیچ عنوان دوست نداشت این بازی خانگی را واگذار کند. اما با دوندگی بالا و شرایط خوبی که در این بازی با فرصت طلبی بزرگ‌مان شکل دادیم، به نتیجه مدنظرمان رسیدیم. ما قطعا با انگیزه برد در این بازی حاضر شده بودیم و به کمتر از آن فکر نمی‌کردیم.

جعفرپور درباره سومین کلین شیت خود در این فصل گفت: باید ابتدا از اعتماد کادرفنی تشکر کنم. همچنین از آقای شهرام مهربان که به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم تلاش زیادی برای آماده سازی گلرها دارند. سعی می‌کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم و سهمی در موفقیت تیم ایفا کنم. نتایج ما واقعا ماحصل تلاش تیمی است و در چند صحنه هم دیدید که بازیکنان تیم به چه شکل از دروازه محافظت کردند. از حمایت هم‌تیمی‌هایم هم ممنونم و امیدوارم بتوانم در کنار آنها اتفاق بزرگی را در ادامه هم شاهد باشیم.

دروازه‌بان شمس آذر درباره دیدار این هفته تیمش مقابل نساجی گفت: در کنار هواداران همه چیز شدنی است. باید نشان دهیم که قدرت شکل گیری هر اتفاقی را داریم. نگاه ما به بالای جدول است و اینکه نشان دهیم از بازیکنان باکیفیت و ستاره‌ای برخوردار هستیم. با تدابیر کادرفنی برای این بازی هم به دنبال پیروزی خواهیم بود. امیدوارم اولین برد فصلمان در خانه را جشن بگیریم و امیدوارم هواداران عزیز قزوینی هم با حضور پرشور خودشان برای رسیدن به این هدف به ما کمک کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها